Hallo dames! Weer een vraagje ik hoop dat iemand mij kan helpen Vandaag best veel afscheiding gehad zeker een sliert van 10 cm minimaal tot twee keer toe. Maar de ovulatie tests lopen niet erg op en blijven vaag. Ik hoef net niet te turen. Is mn eisprong al geweest of komt deze nog? Kan iemand mij helpen Ik weet dat ieder lichaam anders is. Maar iemand ervaring
Normaal gesproken komt je vruchtbare afscheiding een paar dagen voor je werkelijke eisprong dus het kan wel kloppen zo. Je test kan zo maar uit het niks positief worden, ook dat is heel normaal. Maar ja dan heb je nog de negatieve kant en dat is dat dit eitje misschien niet gaat springen en dat het pas later gebeurd. Succes
Hier ook vruchtbare afschijding maar negatieve ovulatie test. Volgens mijn berekening moet ik maandag mijn eisprong hebben. We gaan het er vandaag en de komende dagen gewoon op wagen, de vorige 2 kinderen zijn puur geluk gelijk in de 1e ronde verwekt zonder testjes. Nu zit ik in de 2e ronde we zullen zien.
Bedankt dames voor de reacties! En esther dan lopen we gelijk ik zou volgens de berekening ook morgen mn eisprong moeten hebben. Dus we maken het laar gezellig de aankomende dagen. Ook ik zit in ronde 2 alleen voor een 1ste kindje
Vandaag weer een negatieve ovulatie test. Ik kreeg alleen vandaag wel van een vriendin te horen dat zij na het verwijderen van het spiraaltje bij de zwangerschap de 1e keer gewoon heeft gemenstrueerd. Bij mij is op 10 juli het spiraaltje verwijderd en de 21 juli licht 4 dagen ongesteld geweest en nu de 20e augustus weer licht ongesteld geworden met in het weekend 2 dagen heel erg. Daarna was het over. ik snap even niks meer van mijn lichaam ik denk dat ik er toch een zwtest aan waag morgen ochtend, om het uit te sluiten.
Spannend Esther een zwangerschapstest eraan wagen morgenochtend! Laat je het hier dan ook even weten? Ben benieuwd.
Ik denk zelf dat hij negatief zal zijn maar, ik snap die ovulatie test dan ook niet. Ik heb altijd een normale cyclus gehad altijd 28 dagen ook tijdens het spiraaltje. Maar ik snap mijn lichaam andes ook niet meer. Maar savonds in bed is het wel gezellig.
Oooo spannend esther! Misschien wel ook een ovulatie test er bij doen... sommige zwangerschapstesten reageren toch ook op de ovulatie? Laat je het weten???
Zwangerschapstest en Ovulatietest van vandaag negatief. Ik ga gewoon met mijn man vanavond en morgenavond het beste er van maken. en we zien rond de 20e wel weer.
O dat is wel jammer. Je hoopt toch altijd op een tweede streepje! Ik ga zometeen weer een ovulatie test doen. Dat is de laatste die ik doe. Dan zijn ze op. Ik zou vandaag mn eisprong al moeten hebben volgens de berekening dus maar extra gezellig maken de komende avonden hihi. Succes! Laat je nog wat weten richting de 20ste??