hallo dames, zoals het onderwerp al zegt, ik ben op zoek naar gedichten uit naam van mijn zoontje voor de juffies. nou heb ik al 1 mooi gedichtje gevonden op internet (ben zelf niet zo creabea haha) maar wil niet voor alle 2 de juffies hetzelfde doen. nou is er 1 juffie waar Dani echt mee weg loopt en andersom ook. nou is mijn vraag aan jullie, weten jullie een leuk/mooi gedichtje uit naam van mijn zoontje? ik loop overal op vast. alvast bedankt! groetjes mama van dani
oja nou had ik dit gedichtje al gevonden. Dank je wel voor het spelen Dank je wel voor de fijne tijd Dank je voor alle leuke dingetjes en de gezelligheid Ik zal je missen lieve juf daarom krijg je van mij een dikke knuf.
Ik kan je niet helpen, ben zelf ook niet zo'n dichter. Maar ik vind het gedichtje dat je al gevonden hebt wel super! Waarom zou dat niet kunnen voor allebei?
ik vind dit al een super gedichtje en waarom zou je niet dezelfde doen , handafdrukje van je zoontje erbij of een tekening en klaar!!
ja ik zit er toch idd aan te denken om ze allebei hetzelfde gedichtje te geven... ik doe er ook een foto bij waar ze met dani op staan appart zzeg maar... en dan idd iets met een handje van Dani erbij ofzo is idd wel leuk... het is ook zo moeilijk hahaha bedankt voor jullie reacties