hoe lang blijft tweede lichte streepje op ovu test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Oleole, 25 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oleole

Oleole Niet meer actief

Dag allemaal,

ik gebruik sinds kort ovulatietesten van een ander merk. Die dipstiks wit met groen handvat. Nu heb ik van dag 20 tot dag 35 (vandaag) getest en heb sinds dag 28 een tweede lichte streep. de ene dag wat donkerder dan de andere. Hoe lang blijft dit?
    Ik las al ergens dat mensen met dit soort dipstiks helemaal geen tweede donkere streep krijgen. Voorheen gebruikte ik een andere en die gaf altijd duidelijk eerst wat donkerdere streep, dan twee gelijken en dat een weer wat lichteren. Ik heb er er nu al 15 gebruikt, erg kostbaar, maar geen duidelijkheid....

Groetjes Nicole

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tja. tot je je eisprong krijgt.. klinkt lullig maaar zo bedoel ik het niet.
    Aangezien je altijd LH in je plas hebt zul je ook vaak een lichte streep krijgen.

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik heb die gewone van clearblue gebruikt. Voldeden erg goed.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb alleen een lichte streep als mijn ei sprong eraan komt. Maar mijn dipsticj word wel net zo donker als de controle streep.
    Als ik voel dat ik mijn eisprong heb doe ik s morgens en s avonds een test ! met reslutaat mega vette streep

5. Oleole

Oleole Niet meer actief

oke duidelijk antwoord! Dit betekend dat je als je je eisprong al voor het testen heb gehad je toch daarna dat tweede streepje blijft zien. Het is dus de vraag of je te laat bent gaan testen......of dat de eisprong nog moet komen. Eigelijk ga ik dan maar uit van het eerste omdat mijn cyclus anders nog langer is dan dat hij de afgelopen 15 maanden is geweest :( !

Bedankt

Deel Deze Pagina