Driftbuien en grote mond!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Angela2009, May 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

HELP!

Mijn zoontje van dik 3,5 heeft sinds een paar weken driftbuien, hij wordt wild en woest als iets niet lukt of als hij zijn zin niet krijgt. Schreeuwen, huilen en met klap op de vuurpijl komen er hele lelijke woorden uit zijn mond.

Op de trap zetten blijf ik mee bezig want hij blijft niet zitten en trapt nog net mijn deur tussen de woonkamer en gang er niet uit. Hij wordt echt woest en de buren kunnen meegenieten.

Voel me af en toe echt een slechte moeder omdat ik er gewoon niet mee om kan gaan.

Is negeren dan het beste? of hem op zijn kamer zetten?

Loop echt op mijn tenen af en toe en het is gewoon niet leuk om altijd maar in discussie te moeten gaan met een 3-jarig kind. Trek het gewoon niet soms!

Het is altijd al een pittig ventje geweest maar dit heeft hij nooit eerder gehad. Ik weet dat het echt tijd voor school is want daar is hij zo aan toe maar hij mag helaas nog niet.

Wie heeft de tip om beter met die driftbuien om te gaan? want 4 maanden duren nog lang op deze manier.

Nu geef ik eerlijk toe dat ik niet altijd consequent geweest ben en daar nu zo op aan het letten ben want hij is mij zwaar aan het uittesten en dat gebeurt bij zijn vader niet zo veel. Maar papa werkt de laatste tijd erg veel dus ziet hem minder en ik was juist veel vrij dus veel met hem.

Al zullen er vast moeders zijn die dit herkennen maar wat doen jullie in zo'n geval?!

Share This Page