Hoi mama's, Wij willen binnenkort een dagje uit plannen maar weet niet zo goed waarheen. Wat is nu echt leuk voor een 2 jarige? Dierentuin zijn we nu al een aantal keer geweest dus zijn opzoek naar iets anders, ben zo bang dat de efteling oid nog te vroeg is en niet leuk is omdat ze dan nog niet veel kan daar .. iemand leuke ideeën?
Bij ons was sprookjes wonderland in Enkhuizen een groot succes. De attracties daar zijn echt op kleine kindjes afgestemd en het sprookjesbos en kabouterbos is ook heel erg leuk voor die kleintjes, lekker in alle huisjes turen. De keren dat wij er geweest zijn was het ook helemaal niet zo druk, dat vind ik ook altijd een groot voordeel.
Julianatoren is heeel leuk ! Ze mogen daar in bijna alles mooie speeltuinen. sprookjeswonderland vind ik niet zo leuk, niet veel attracties en mijn dochter houd niet zo van kijken. Oud valken veen is ook erg leuk, heel veel spelen
Mijn dochter vond Julianatoren echt geweldig. Maar ze is ook helemaal weg van de Efteling en dol op Jokie. Ze komt er al vanaf 1 jaar en was meteen een hit.
Sprookjeshof Zuidlaren, maar da's voor jullie nogal een eind rijden. Het gaat wel dicht eind van het jaar, het kan nu nog.
hier vonden ze de efteling super met 2 jaar. sprookjesbos, de laven, droomvlucht, de carnavalsfestival enz.
wij zijn gisteren naar plopsaland indoor in coevorden geweest. ons zoontje is gisteren ook 2 geworden en vond het geweldig! veel figuren een handje mogen geven en op de foto geweest. het is niet super groot maar 3 x in de draaimolen was geen straf voor hem
Tivoli in Nijmegen is ook erg leuk voor die leeftijd, is niet zo heel groot maar mogen wel bijna overal in.
Julianatoren vond mijn dochter vorige maand op 23 maanden helemaal niets. En wij ook niet. Zo veel prikkels op zo'n kleine plek gepropt.. Dan liever een fijne wandeling in Efteling ofzo.
Ik vond zelf julianatoren voor mijn dochter op dit moment ook tegen vallen. Wij zijn er heen geweest toen ze 23 maanden was en overal moet je mee in. Mijn dochter vind het leuker als ze der eigen gang kan gaan en zelf kan spelen. dus gewoon een leuke speeltuin! Ik denk dat het wel per kind verschilt!
Vanochtend was ik met mijn dochter naar 'The little gym.' Het is maar een uur dat wel maar ze sliep daarna als een roos en heeft zich super vermaakt!
Idd heel leuk! Mooie speeltuin erbij, leuke attracties en ook goed te behappen op die leeftijd doordat het niet zo massaal is.
Inderdaad. Voor onze dochter ook een topuitje! Alleen al in de speeltuin zou ze zich gerust twee uur kunnen vermaken (en waarschijnlijk langer). Er zijn inderdaad niet heel veel attracties. Mijn dochter vond het heel leuk om heel vaak in attracties te gaan, maar als je een kind hebt dat een attractie na twee of drie keer wel gezien heeft, en dat ook niet van een sprookjesbos houdt, dan weet ik niet of Sprookjeswonderland wel zo'n aanrader is.