LF steeds korter...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kensho, 20 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kensho

Kensho Niet meer actief

Hai hai,

Ik baal een klein beetje en vroeg mij af of jullie mij een beetje kunnen troosten. ;):D

We waren al een tijd aan het twijfelen wanneer we weer voor een kleintje zouden gaan en inmiddels is de knoop doorgehakt. :))) Maar ik heb sinds de babykriebels begonnen mijn cyclus bijgehouden en die was hartstikke stabiel, een ei op dag 15 en mijn menstruatie op dag 29. Een mooie cyclus van 28 dagen dus en een LF van 13 dagen en dit al meer dan 6 maanden.

Maar sinds we ervoor gaan... ;) Niks mooie cyclus meer... Mijn ei komt nog steeds op dag 15, maar mijn menstruatie kwam de 1ste ronde 2 dagen te vroeg en de 2de ronde 3 dagen te vroeg. Mijn LF was dus vorige ronde maar 10 dagen... Zo flauw! Waarom? Waarom? Waarom? :p

Ik heb geen stress. Ik ben er niet overdreven veel mee bezig. Er zijn geen grote veranderingen geweest in mijn slaap/eet/leefpatroon. Ik kan dus geen reden bedenken voor de verandering in mijn LF. Misschien is die er ook niet. Hihi...

Maar ben benieuwd of jullie dit herkennen en/of ideeën hebben over de eventuele oorzaak hiervan of tips om de LF weer wat langer te krijgen, want ik ben bang dat het zwanger worden nu wel moeilijker wordt, al zijn er gelukkig genoeg verhalen die laten zien dat het wel mogelijk is.

Ik ben ook heel benieuwd of mijn LF deze ronde weer korter wordt of juist langer... ;) Spannend weer!

Groetjes!

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hey meis,

Wat mij (denk ik) geholpen heeft om mijn LF te verlengen is visolie en tarwekiemolie. Ik gebruik dat nu nog en mijn LF is van 6/7 naar 9/10 gegaan. Scheelt toch iets.... Helaas niet genoeg bij mij, maar wie weet helpt het jouw LF nog verder verlengen!

Succes!!

3. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ok, visolie gebruik ik al maanden, maar tarwekiemolie niet. Ik zal morgen eens kijken. ;) Ben benieuwd!

4. Kensho

Kensho Niet meer actief

Kreeg even een helder momentje... :D

Ik dronk eigenlijk nooit koffie, maar sinds een week of 6 drink ik best veel koffie. Ik denk een kopje of 4-8 per dag. (Niet mijn schuld hoor, Senseo did it! :p)

Maar zou caffeine zo'n invloed kunnen hebben op je LF of je cyclus?

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    zou kunnen. Misschien kun je een maandje proberen om wat minder koffie te drinken en kijken wat er dan gebeurd. Mijn LF is sinds vorige ronde ook korter (van 16 naar 10 dagen) Ik heb ook geen idee hoe dat komt en ben wel benieuwd of ie deze ronde weer kort is.

Deel Deze Pagina