dames, en nu nog eens een vraag.. als de baarmoederhals open staat, zou het dan ook kunnen dat je meer posities kunt hebben tijdens het klussen, normaal gesproken dan heb ik af en toe wel eens last, alleen de laatste paar keren met klussen rond en tijdens mijn eisprong voelde ik er niets van(beetje stom uitgedrukt) xxxjes
Nou,ik zou niet een standje doen waarbij jij bovenop zit oke want dan loopt alles er weer sneller uit...De tip is eigenlijk om met je kont op een kussen te gaan liggen,en daarna je benen omhoog...Blijf dan zon 10 min zo liggen...En wat ik dan doe is als ik weet aan welke kant het eicel eruit komt dan op die zij gaan liggen...
Maar ik snap ook wat je bedoelt als je zegt dat je er "normaal" last van hebt hoor...Ik ook! Maar met de eisprong is het dan "rustiger" beneden...En wat ben ik blij als ik de eisprong heb dan hihi
nou normaal gesproken dan drukte ik meestal wel zodat het eruit ging, maar nu we bezig zijn zwanger te worden dan ben ik er heel zuinig op... soms moet ik om mezelf lachen want dan zeg ik tegen mijn man, oh geen sperma verspillen, het is kostbaar spul ja te erg voor woorden missschien maar ja als je echt een sterke kinderwens hebt dan ben je er zo mee bezig..... en we zitten nog maar in de 1e ronde....
Ja hoor met de eisprong scheid je baarmoeder,schede een vochtige gedoetje af waardoor je eicellen en zaadcellen sneller afgevoert kunnen worden naar de baarmoeder...En dat goedje kan je tussen je vingers houden en draden ervan trekken...
nou ja we zullen het zien, ik hoop het ook voor jou meid, ik zie dat je al met ronde 10 bezig bent, errug frustrerend lijkt me... xxxjes
Ik weet hoe het is al die extra info,maar druk het er niet meer uit oke...Voel aan wanneer je je eisprong hebt en doe dat gene wat ik net typte...
Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger zult zijn...Je ziet het kan erg lang duren...Jammer genoeg...Je hebt rond de 15% kans per maand om zwanger te worden,en dan heeft je bevruchte eicel nog 75% tot 90% kans om het niet te overleven tot de nod DAN na je nod je weet het wel tot de 12de week is er ook nog kans dat het fout gaat... OW en wil je niet bang maken hoor geef je gewoon de info die ik heb...
he puzzcat... ik snap je volkomen hoor, en ja bij de ene gaat het sneller dan de ander, we hebben er al 2 en dat ging ook eigenlijk vrij vlot, maar ja dat wil niks zeggen over de 3e... maar zoals jullie na de 10e poging, is het klussen dan nog wel leuk? ik betrap me er zelf nml al op dat ik meer klus puur om zwanger te worden, en tja we zijn nog maar met ronde 1 bezig... vind het super knap van je om nog steeds vol volle moed te zitten..... ik wens je daarom extra veel succes... het is jullie zo gegunt xxxjes
Ik kluste ook een lange periode om het zwanger worden,het werd zo erg dat ik er obsessief mee bezig was...Nou,dat was niet leuk meer (zachts gezegt) Maar nu maand 19 (9 maand ontprikpillen) gaan we in januari als we nog niet zwanger zijn geworden (ik duim heel hard van wel) naar de gyn... Het is echt een wetenschappelijke periode,het weten van je temp het weten van je eisprong,en cyclus OMG echt een heel gedoe...Maar jij zit nu in ronde 1,voor het zelfde geval gaat het net zo snel als met je andere kindjes...IK DUIM VOOR JE!hihi
he puzzcat... maar staat de prikpil er niet om bekend moeilijker zwanger te worden.. ik heb ook 1 keer een prikpil gehad en toen vroeg mijn dokter of ik van de risico's afwist, dus moeilijker in verwachting te kunnen raken, maar op dat moment vond ik 2 wel voldoende... pfff nu zit me dat wel dwars hoor dat ik 1 keer de prikpil heb gehad....
Wanneer heb je die gehad?Want na 3 maand is dat weer uit gewerkt...Ik heb de prikpil gehad voor 2 jaar...
oh dat is inmiddels al wel meer dan 2 jr geleden... dus hij is uitgewerkt zeg je..... dus hoef me geen zorgen te maken xxx
Nee joh,maar heb je al een ongi gehad dan?Sinds je aan het klussen bent voor een beeb?Ik weet niet wat voor anticonseptie dat je gebruikte maar bv de pil is ook een lange periode voor je weer een normale cyclus hebt...Soms 6 maand..
nou ik heb dus 2jr geleden de prikpil gehad, en toen de diane pil. daar ben ik in december vorig jaar ook een paar maand van afgeweest, maar toch in april weer mee begonnen, en nu de laatste pil gehad 8 augustus, en ben inmiddels wel ongesteld geworden dat was 17 septemer en sinds dien aan het klussen voor een beeb...
En je hebt het al gevoelt dat je die vruchtbare periode slijm enzo verliest en meer zin hebt in gemeenschap?Dan heb je geluk!Gewoon doorgaan met klussen!