Ik had een vriendin van mij, die vermoedde dat ze zwanger was, een dipstick gegeven zodat ze kon testen. Dit heeft ze gisterochtend gedaan. Eerst was hij knalpositief, maar na 5 minuten was er nog maar 1 streep te zien.. Had haar al aangeraden een nieuwe test te doen, maar vraag het me toch af: Wat kan dit zijn?
Hmm dat is raar... Ik kan geen verklaring ervoor vinden..misschien idd nog eens testen...Wel apart ja nog nooit van gehoord! Succes!
was het niet gewoon het doorlopen van de urine, dan zie je bij sommige testen ook gewoon het gebied dat reageren moet erg goed (en soms zelfs in kleur)
Heb ook eens zoiets gehad, en een topic over geopend, misschien geeft dat wat duidelijkheid mogelijk : http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/284113-zw-test-streepje-de-wandel.html Hier nog de foto van hoe het eruit zag. Later verdween dat weer.
idd in het begin kan het zijn dat je 2 streepjes ziet. heb ik ook weleens gehad. was ik al blij aan het worden en verdween hij weer. dat gebeurde net na ik er urine op had gedaan.