KV ovu testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Meissie2008, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee allemaal,

heb altijd de clear blue ovu test met smiley gebruikt maar omdat dit aardig in de kosten liep nu aan de kruidvat ovu testen.
    maar heb er niet veel verstand van deze testen.
    had zaterdag een vage 2e streep, zondag een streep die net zo donker was als de controle streep en vandaag weer een vage streep. dus als ik het goed begrijp dan is me ei dus nu of onderweg!;) en kan het kloppen dat die maar 1 dag een knal test aangeeft?
    alvast bedankt voor de reacties!
    liefs:)

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik denk dat je je ei gehad hebt inmiddels. De kruidvat testen zijn vaak onduidelijk. Sommige hebben 4 dagen een knaltest en deze testen schijnen zelfs met urine van mannen positief uit te kunnen slaan..
    De testen van zwanger en kids zijn goedkoop en makkelijk in gebruik. (dipsticks)
    Hopelijk is het raak voor je deze maand :D

3. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hahaha echt waar! nou als deze maand niks wordt dan maar eens van zwanger en kids proberen! thanks voor je reactie!
    liefs xx

4. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie2008,

Ik had deze ook geprobeert en ze sloegen bij mij inderdaad uit het niets vet positief uit terwijl er helmaal niks was.

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    gewoon even van sensitest.nl of zwanger en kids bestellen. Zijn volgens mij nog goedkoper dan van de kv en volgens de verhalen veel betrouwbaarder!

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Kan zijn idd dat je ei er was toen het 2 duidelijke strepen aangaf.
    Succes.

Deel Deze Pagina