Ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus. Afgelopen donderdag had ik sochtends een behoorlijk donkere test, S'avonds nog donkerder. De volgende ochtend net zo donker. Maar nog geen positieve test. Daarna werden ze weer lichter. Normaal gesproken had ik altijd op dag 15 een positieve ovulatietest. Maar vandaag is het lijntje alweer heel licht. Kan het zijn dat ik donderdag op vrijdag nacht mijn lh piek heb gehad en dat die heel kort was en ik hem gemist heb? Normaal blijven ze altijd wel een dag positief. Cervixslijm heb ik al vanaf dinsdag en dat wordt nu juist minder. Mijn bmm is nog wel hoog, zacht en open.
het is idd mogelijk dat je je piek 's nachts had. Dat je baarmoedermond nog hoog en open is is logisch want je eitje springt binnen 48 uur NA de piek en is dan nog 12-24 uur in leven dus dan moet je baarmoedermond wel open zijn nog hihi. Dus dan zou ik er vanuit gaan dat die 26 feb positief was en eisprong uiterlijk vandaag. En dan over 14 dagen je NOD is
Die is positief idd dat had ik de vorige ronde ook en ik beschouwde ze toen als negatief maar ze waren wel positief blijkt achteraf.