vraag over ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door luckynumber4, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus. Afgelopen donderdag had ik sochtends een behoorlijk donkere test, S'avonds nog donkerder. De volgende ochtend net zo donker. Maar nog geen positieve test. Daarna werden ze weer lichter. Normaal gesproken had ik altijd op dag 15 een positieve ovulatietest. Maar vandaag is het lijntje alweer heel licht. Kan het zijn dat ik donderdag op vrijdag nacht mijn lh piek heb gehad en dat die heel kort was en ik hem gemist heb? Normaal blijven ze altijd wel een dag positief.
    Cervixslijm heb ik al vanaf dinsdag en dat wordt nu juist minder. Mijn bmm is nog wel hoog, zacht en open.

2. luckynumber4

Dit is de test van donderdagavond

3. luckynumber4

4. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Test je Altijd met action testen?

5. luckynumber4

6. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    het is idd mogelijk dat je je piek 's nachts had. Dat je baarmoedermond nog hoog en open is is logisch want je eitje springt binnen 48 uur NA de piek en is dan nog 12-24 uur in leven dus dan moet je baarmoedermond wel open zijn nog hihi. Dus dan zou ik er vanuit gaan dat die 26 feb positief was en eisprong uiterlijk vandaag. En dan over 14 dagen je NOD is

7. luckynumber4

Bedankt voor de uitleg! Vanavond voor de zekerheid nog maar even 'klussen'. :)

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    graag gedaan en veel plezier! Succes op het wachtbankje

9. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Die is positief idd dat had ik de vorige ronde ook en ik beschouwde ze toen als negatief maar ze waren wel positief blijkt achteraf.

Deel Deze Pagina