Hallo, sinds 12 dpo had ik een hele lichte positieve test. Nu ben ik 16 dpo in augustus heb ik een miskraam gehad, wat ervoor zorgt dat ik erg bang en onzeker ben over deze zwangerschap. Clear blue gaf vanmorgen 1-2 aan. is de oploop goed? Vanmorgen had ik bij afvegen wat spotting
Ik had deze zwangerschap ook hele trage oploop, uiteindelijk bleek ik twee dagen minder ver dan ik dacht. Hier mijn oploop van 12-14-16 (dacht toen dat ik 14-16-18 was, maar dat was dus niet zo). Zo lang er iets van oploop is, is er hoop, heb al 2x een kloppend hartje mogen zien (maar zit nog wel in het spannende 1e trimester). Heel veel sterkte met deze stress aan het begin!
mijn cyclus is na de miskraam erg onregelmatig, maar ik had een positieve ovulatietest op 2 november, dus dan waarschijnlijk op 3-4 november een eisprong
Oh wat fijn dat je al 2x een kloppend hartje hebt gehoord, gefeliciteerd zo eng en spannend die eerste weken… Ik blijf hopen dat mijn testen blijven oplopen..
Ik weet het niet, tis niet echt geweldige oploop. Over 2 dagen zou je echt wel een goede donkere streep verwachten. Icm spotting denk ik niet dat dit goed gaat als ik eerlijk ben maar je weet het nooit!
Dan was je 5 nov 1 dpo en waren je testen 11, 13 en 15 dpo. Ik vind het er niet slecht uitzien hoor, dit zijn ook geen geweldige testen..