Hoi, ik heb laatst een miskraam gehad met 5 wk en een beetje. Deze begon op dinsdag 11 maart. Ik ben toen 12 maart het vruchtje verloren. Ik had eigenlijk verwacht dat het even zou duren voordat mijn cyclus weer hersteld zou zijn, maar ik heb maandag een positieve ovu test gehad. Daarvoor bleven ze licht, en vandaag ook weer licht. De linker foto (in het echt leek de teststreep donkerder dan controlestreep) is van maandag (cd 14), de rechter van vandaag (cd 16). Voor de zekerheid ook een zws test gedaan, hartstikke wit natuurlijk. Mijn vraag is of dit zo snel weer kan? Het was natuurlijk heel pril, dus het zal ongetwijfeld sneller gaan dan bij een wat latere miskraam. Het zou natuurlijk hartstikke fijn zijn als het weer snel op gang komt, al ben ik er nog wel huiverig voor
Dat kan heel goed, je test is het bewijs Ik heb een vmk gehad met 4.5wk en had ook meteen weer mn ei op dag 18 dus netjes op tijd. Fijn toch?
Ja zeker fijn! Wist alleen niet dat het kon en had het niet verwacht. Weet ook niet of het invloed zou kunnen hebben op een vals positieve ovu test, als dat al bestaat. Maar als het gewoon goed zit ben ik daar heel erg blij mee natuurlijk !!
in november een miskraam gehad (curettage) en gewoon daarna weer cyclus van 28 dagen dus het kan zeker
Het kan wel, maar uit eigen ervaring zegt een positieve test niet alles. Na mijn eerste miskraam had ik ook al vrij vroeg een positieve test (tussen 1 en 2 weken geloof ik), maar geen eisprong. Een week daarop weer positief getest en toen blijkbaar wel een eisprong gehad want daaruit is mijn zoon voortgekomen.
ik had eind feb ook een vroege miskraam en 17 dagen later een eisprong ik heb ook getest met ovulatietesten, en ben nu gelijk weer zwanger! dus het kan (ze zeggen dat je ook extra vruchtbaar bent na een miskraam.
Bedankt voor jullie reacties. En Nina wat fijn dat het weer zo snel gelukt is! Ik hoop dat het hier ook snel weer komt, fijn dat de cyclus weer zo snel hersteld kan zijn
ik heb vrijdag de 14 de een curettage gehad en heb nu alweer een hartstikke positieve ovulatie test dus het kan zeker je ziet het bewijs van je eigen test
@ nina22 Wat fijn dat je meteen weer zwanger bent. Wij waren er op voorbereid dat het mis zou gaan (in zoverre dat je je er op kunt voor bereiden) En wij proberen ook weer zwanger te worden en als ik lees dat het bij jou ook meteen raak is hou ik toch nog een beetje hoop want vele zeggen dat het niet zo snel zal gaan.. Ben wel blij voor je