Eisprong tijdens je menstruatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by annika, Jul 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    27 juni was mijn 1e dag van mijn laatste cyclus, mijn menstruatie is meestal niet heel hevig maar duurt volgens mij wel vrij lang. Op 5 juli is er 'geklust' => onveilig omdat ik nog steeds ongesteld was en dacht dat ik toch niet zwanger kon raken.... Maar nu begin ik toch te twijfelen. De innesteling (die uiterlijk 14 juli had kunnen plaatsvinden) heb ik niet gevoeld. Ik heb de innesteling bij mijn eerste zwangerschap nl heel duidelijk gevoeld en ga er daarom vanuit dat ik dat bij een eventuele volgende zwangerschap ook zal voelen?
    Ik heb verder een vrij korte cyclus van gemiddeld 25 dagen... daarom dacht ik dat de eisprong dan misschien ook eerder zou kunnen plaatsvinden?

2. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    .... ik heb geprobeerd mijn banner te verwijderen, maar het lukt niet echt, sorry

Toch gelukt... :)

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik durf het niet te vertellen meid want daar heb ik (nog) geen kaas van gegeten.

Zou het wel erg vroeg vinden als hij tijdens je ongie al zou springen maar das meer mijn gevoel die dat zegd.

4. Niet meer actief

Mag ik vragen wat je bij de eerste gevoel hebt tijdens de innesteling?

5. annika

annika Actief lid

Feb 9, 2006
    243
    0
    0
    Jazeker. Ik had een enorm menstruatie-gevoel (lage rugpijn en buikpijn), ik weet nog dat het zo hevig was dat ik zefs niet goed rechtop kon staan, maar... zonder bloedverlies, dat kwam pas daarna toen het menstruatie-gevoel alweer verdwenen was. En het bloedverlies heeft maar 1 dag geduurd....

De reden dat ik nu toch twijfel heeft te maken met de witte/heldere afscheiding die ik nu heb. Ik kan me dat nl ook herinneren van mijn eerste zwangerschap en had hier ook gelezen dat anderen die ervaring ook hebben. Weet iemand waar dat mee te maken heeft of waar dat door komt?

6. Als je zo'n lange menstruatie hebt, kan dat wel met jouw cycluslengte. Een eisprong kan gewoon tijdens ongi plaatsvinden.
    Waarschijnlijk heeft je eisprong ongeveer op cd 10 of 11 plaatsgevonden, dat was vlak na die 5 juli dat je hebt geklust. Dus het kan wel dat je zwanger bent.. maar alleen een test die dat kan bewijzen.

Share This Page