Hier me ni kunnen bedwingen en toch een kruidvat test gedaan. Dit is wel na de afleestijd,had klant in de winkel.... Wat denken jullie,??? Ben nu 10-11 DPO
ik ben nog maar 10DPO of 11 DPO en denk dak zaterdag ergens men NOD heb dus nog vrij vroeg!! Moet wel zeggen dat het na de aangegeven tijd is,daarom dat ik twijfel of het geen indrooglijn is???
Ik zie heel vaag iets, maar kan niet zien of het roze is of niet. Gewoon over een paar dagen nog eens testen, spannend!
tzal moeten he ! Maar ga uit van indrooglijn en zullen zien vrijdagochtend mss es testen en anders zaterdag,tenzij dan de RD zijn aangekomen
Mama van Daan ik had ook zulke testen toen werd er tegen mij gezegd 2 druppels water erbij. Blijft het lijntje staan is het geen indroger. Probeer maar zou ik zeggen ben benieuwd.
Zelf ik zie ze mama van daan! en ik ben echt een slechte tuurder! ziet er hoopvol uit! hou ons op de hoogte!
Ja vanmorgen nog es een KV gedaan maar zelfde als woensdag niks anders! Kan allemaal ni volgen want ik controleerde men bmm en vond die vrij "vochtig en zacht"! Dus ff ovutest gedaan. Ik hoorde dat je met ovutest ook hcg kan detecteren?! Dus woe-don en vandaag gedaan en resultaten staan hier onder op de foto. Ik weet het niet meer dames!! En de knaller die ik op CD 18 heb gehad staat in men fotoalbum!!!! Wat denken jullie??
Als ik jou was zou ik nu geen ovulatietesten meer doen.. ik zie op je eerste foto toch echt op beide testen een streep bij de het testgedeelte! Je zei dat de kruitvat test zo'n zelfde lijn gaf toch? (Foto?) Ik durf het nog niet hard op te zeggen maar aan je zwangerschapstesten op de eerste foto te zien ben je echt zwanger! Hoeveel dpo zit je nu?
Hoe raar het ook is allemaal ik kan zeggen op naar de 2e ronde! Net de trap afgelopen en eerste druppel bloed is een feit haha! Mysterie opgelost!!!!
Oh jammerrrr, ik duim dat het niet doorzet! Als het wel zo is moet je even je lf onthouden voor de volgende ronde. Die is dan nu 12 of 13 toch? En je kunt beter geen ovutesten doen voor je nod, dat zegt helaas niks. Succes!