Kan ik morgen al testen? klachten? help?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mimi22, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Hallo meiden,

Morgen verwacht ik mijn menstruatie.
    Tussen 11 en 17 okt. heb ik vage klachten gehad.
    (grieperig, duizelig, opgezet gezicht en uitslag, ongi-krampjes, gevoelige tepels).
    Tekenen van innesteling?
    Daarna verdwenen en nergens geen last meer van gehad.
    22 okt. heb ik een test gedaan (een vroege test van testjezelf).
    Ik had het in huis liggen en haal hem vanaf nu nooit meer, na wat meer informatie hierover te hebben opgezocht sta ik er toch niet zo positief tegen over. Maar goed, ik had het is huis en de test van negatief (omowit).

Nu verwacht ik vanaf morgen mijn menstruatie en ik krijg wat pukkeltjes in mijn gezicht (dit heb ik altijd wanneer de menstruatie op gang komt). En het lijkt dat ik de bekende ongi-krampjes voel, maar weet niet of dit komt omdat ik er nu aan denk of dat het nu echt zo is. Ik ben daarom ook bang om gewoon ongesteld te worden. Zelf denk ik eraan om pas overmorgen te testen, eerst aankijken of ik het morgen misschien toch ongesteld word. Maar zou ik morgen avond al kunnen testen? Of zou ik gewoon verstandig wachten op 26 okt. morgenvroeg en dan met ochtend urine testen. Ik heb de testen van de kruitvat in huis 2 v 5.

Zijn er zwangere vrouwen, die voor de positieve test dezelfde klachten kreeg zoals bij een gewoonlijke menstruatie?

Alvast bedankt voor de moeite,reactie!

2. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Ik zie dat ik het misschien verkeerd geformuleerd heb.
    Natuurlijk weet ik dat ik vanaf morgen kan testen, vooral met de gevoelige testen van de KV. Moet het anders vragen. Wat zouden jullie doen? En om het gewoon even te delen, vinden het zo spannend!

3. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik zou gewoon wachten totdat je echt een dag overtijd bent. Des te betrouwbaarder is de test :) Het is makkelijker gezegd dan gedaan, dan dan weer wel, haha!

Ennuh, om even op je 1e vraag antwoord te geven: ik was er echt van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Ik had precies dezelfde kwaaltjes en had zelfs al een doosje tampons ingeslagen. Toch werd ik maar niet ongesteld en 2 dagen na mijn NOD heb ik positief getest...

4. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Hoi Lady1985,

Als eerst GEFELICITEERD met je zwangerschap!!! Hartstikke leuk, geniet ervan! Heerlijk gevoel lijkt me dat! Eerste kindje?

Jij was er dus ook van overtuigd dat je ongesteld zal worden. Ik heb mijn doosje tampons ook al in het toilet neergezet. Omdat ik de normale klachten heb, die ik altijd heb als ik ongesteld moet worden. Maar wil het zo graag tegenhouden, hi hi.
    Had jij achteraf iets gevoeld van je eiersprong of innesteling?

5. Lady1985

Haha, dank je wel!! Het begint nu ook langzaam een beetje door te dringen ;) Het is voor ons inderdaad het 1e kindje.

Ik heb deze maand eerlijk gezegd helemaal niks gevoeld... Iedere maand voelde ik mijn eisprong maar deze x niet. Ook wat innesteling betreft heb ik niks gemerkt. Het kwam echt als een grote verrassing :D Ik hoop echt van harte dat jij ook een positieve test zult hebben. Ben je er al uit wanneer je weer gaat testen?

6. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Dankjewel!
    Ja, ik test de 26ste. Dus wanneer ik dan 2 dagen over tijd ben.
    Tenzij ik morgen avond het niet meer kan weerstaan. Maar probeer mij netjes in te houden. Wie weet komt mijn menstruatie dit keer wat later. En wil geen teleurstelling, maar ja doe je niets aan! Het is zo spannend!

Vind het echt leuk voor je! Vooral omdat het als een verrassing kwam!
    Geniet er lekker van! Nu ook nog geen symptomen? :D

7. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Hoi

Bij mij waren de testen van test jezelf wel positief,
    al 5 dagen voor nod, het streepje werd elke dag een beetje donkerder, op mijn nod heb ik een clear blue gedaan digitaal.

Ben nu 8 weken zwanger, totaal geen klachten, wel angstig in juni mk met 5w3dg.
    Doe nu elke week nog een testje, zo hou ik moed tot de echo.

Succes

8. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Hi evelienj,

Dus de testen zijn gewoon betrouwbaar.
    Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Testen tot de echo. Ja, waarom niet als het voor jou zekerheid geeft ;)
    Vooral na een mk. Ik zou het dan misschien ook doen.
    Maar jij hebt dus helemaal geen klachten?

Heel veel geluk met je kindje (en man) :)

Ik heb de bekende ongi-krampjes en vloei wat helder vocht, dus ben bang dat het deze ronde niet gelukt is en ik dus vandaag of morgen toch ongesteld ga worden.. :S
    Ga ook nog niet testen, dat doe ik morgen vroeg wanneer de menstruatie uitblijft. Hopen hopen hopen!

9. Lady1985

Oww, jammer Mimi... Maar zolang je nog niet ongesteld bent blijft er hoop he!!

Ik heb zelf ook haast geen klachten en dat vind ik toch eigenlijk best eng. Heb de hele dag door wel een vaag misselijk gevoel maar daar houd het ook mee op. Maja, misschien komt het allemaal nog wel en moet ik gewoon gaan genieten van de dagen dat ik me nog goed voel ;) Maar ik heb net als Evelien ook de neiging om continue te gaan testen... Gisterenavond is moeders voor moeders geweest en de test was harstikke positief dus vandaag hoef ik er geen testje meer tegenaan te gooien. Pff, wat een spanning!

10. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    @ Lady

Goed van je dat mee doet aan moeders voor moeders!
    Ik zou als ik jou was inderdaad gewoon gaan genieten van je zwangerschap. Ook al blijft het spannend. De testen bewijzen nu, dat je echt wel zwanger bent. Leuk, leuk, leuk! En wees blij dat je niet allerlei klachten hebt, dat is ook niet altijd fijn toch? Maar ik kan je wel begrijpen, dat je nog steeds graag wil blijven testen. Het is allemaal nog zo pril en onwerkelijk... Maar geniet ervan!

Mijn ongesteldheid heeft nog niet doorgezet, spannend!! :D

11. Lady1985

Spannend hoor Mimi!!! Ga je nou morgen testen?? Hou me op de hoogte hoor, ben superbenieuwd!! :)

12. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Wat spannend mimi!!!

Hoe is het nu? nog geen rode duivels?

Succes, laat je het ons weten??

Liefs

13. Ameera

Ameera Lid

22 okt 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook benieuwd, hoop het wel voor je ;)

14. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Allemaal bedankt!

Nee nog geen rode duiveltjes ;)..
    Morgen vroeg gaan we testen, spannend!!!
    Ik laat het morgen weten :D

Leuk, jullie reacties!

15. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi mimi

heel erg fijn dat je lekker overtijd loopt :)

wel wil ik je even mee geven dat zwangerschap klachtjes heel veel op ongi klachten kunnen lijken :)

maar een test doen geeft altijd de meeste uitslag :)

i will watch you ;)

en motto van de meeste meiden op het forum...

GEEN BLOED GEEFT MOED :)

mijn duimen draaien voor je...

p.s wel nog even vraagje hoe lang ben je al van de pil af? of ben je niet aan de pil geweest?

liefs

16. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik ben nog niet ongesteld geworden.
    Ik heb vanmorgen getest en deze was negatief.
    Ik heb er een foto bij gedaan. Ik testte om 7.36u en 20 min. later de foto gemaakt.

Argh wat jammer. Maar geen bloed geeft moed?
    Ik hoop zo dat ik nog positief ga testen.
    Wat zouden jullie doen? Vanmiddag nog een keer testen of gewoon weer 2 dagen wachten (ook al lijkt me dit nu wel erg moeilijk)..

Liefs!

17. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Hallo Forever,

Ik ben nu 3 maanden van de pil, waarvan 2 maanden actief bezig.
    Alle keren netjes regelmatig ongesteld geweest.

Ik ben wel eens vaker tussendoor gestopt met de pil. En toen was mijn cyclus ook gelijk regelmatig. Voordat ik de pil slikte trouwens ook.

En ik heb de pil zonder de tussen stops mee gerekend ongeveer 5 jr gebruikt? Eerst de microgon 30 en laatste 2 jaar de microgon 20...

Liefs!

18. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Jammer hoor mimi. Ik volgde je stiekem ;)

Geen bloed geeft inderdaad moed! Ik zou trouwens niet ´smiddags nog eens testen, je hebt er meer aan om over twee dagen nog eens een poging te doen.
    Makkelijker gezegd dat gedaan, I know.
    En als je er wel eentje doet vanmiddag tuur ik weer net zo hard mee! ;)

19. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Ik zou idd over 2 daagjes weer testen....

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    ik had het zelfde als jou mimi22 ik ben nu 3 dagen te laat met wat ik berekend had, maar ben inmiddels ongesteld geworden. Ik hoop voor je dat je over 2 dagen een postieve test in je handen hebt. Maar eerlijk gezegd denk ik gewoon dat je ongsteld heid wat laat is. Succes meid,

Deel Deze Pagina