1 dag na punctie nog geen bevruchting

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maaikiexxx, 19 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey lieve meid!
    Wat een ontzettende teleurstellening zeg!
    Dat het er NU zo uitziet wil misschien niet zeggen dat het altijd zo is. Een man maakt eens per 3 maanden nieuw zaad aan...wie weet hadden jullie nu heel veel pech.
    Ik hoop dat er nog een brusje voor jullie in zit meid! Echt!
    Sterkte met het verwerken van deze tegenslag!
    Elmo

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jeetje Maaike, weet niet wat ik moet zeggen. Vind het zo erg voor je. Sterkte en een dikke knuffel.

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Jee Maaike, ik lees je berichtje met kippenvel.......

Ook ik weet niet zo goed wat te zeggen.

Ik wil jou en en je man veel sterkte toewensen met deze verschrikkelijke teleurstelling.

4. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    jeeh meid, wat een teleurstelling en verdriet.
    hoop dat icsi iets voor je zal zijn.
    dikke knuffel van lisa.

5. Loyus

Loyus Lid

15 nov 2006
    41
    0
    0
    Lieve Maaike,

Wat een vreselijk nieuws!!! Sterkte de komende tijd!

Liefs Loyus

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wat een rotnieuws, zeg! Sterkte!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    even een knuffel voor vandaag!

8. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Jeetje meid, wat erg! Ik schrik ervan... We gingen zo mooi gelijk op en ik had zo gehoopt dat tenminste één van ons goed nieuws zou hebben!

Hier helaas ook weinig bemoedigends... Ik heb nog steeds geen punctie gehad en de vraag is of die er gaat komen. Er zijn maar twee eicellen die mega-traag groeien. Dit heb ik nog niet eerder gehad. Ik moet vrijdag terugkomen voor de definitieve beslissing maar de gyn is bang dat mijn eicellen aan het opraken zijn... :(

Maar ik geef nog niet op! En dat moet jij ook niet doen, hoor! Ik hoor van mijn gyn steeds dat het er volgende keer best anders uit kan zien, en dat geldt dus ook voor jou!!!

Heel veel sterkte en een dikke digi-knuf!!

Liefs, Benthe

9. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en knuffels, dat doet me echt goed. Het is best een eenzame strijd......maar we moeten verder. Mannetje en ik hebben besproken dat we eerst eens gaan genieten van onze vakantie (over 3 weken) en dan gaan we weer starten met een nieuwe behandeling.

Tjee Benthe, heb nog aan je gedacht en laatst op je eigen topic gekeken. Zag al dat je nog geen punctie heb gehad......heel veel sterkte en knuffels terug. Ik hoop dat je follikels doorgroeien en dat er een punctie komt......duim voor je!!

Ga nu maar even in het zonnetje, nogmaals bedankt voor jullie steun.

xxx Maaike

10. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Hoi Maaike, ik hoop dat jullie even kunnen ontspannen tijdens jullie vakantie. Heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag en ik hoop dat de ICSI-poging wel gaat lukken!

11. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ik breek even in...

Allereerst Maaike...wat vreselijk voor je: HEB je een goed aantal follikels kun je nog niet verder..ben het wel met Elmo eens: het kan echt steeds weer anders zijn, afhankelijk van het genetisch materiaal van EN het spematozoiedje En de betreffende eitjes gaat het delen of niet, ik hoop met jou op een totaal ander beeld de volgende keer! Heel veel succes!!

@Benthe
    Wanhoop niet!! Het kan zijn dat mogelijk je fsh is verhoogd en dat je daarom wat minder eitjes aanmaakt, maar dat hoeft niet. Is het al wel eens bepaald? Ik heb ook 4 IUI's gehad waarna we overgingen op IVF. Door drukke studieomstandigheden hebbenw e zelf gekozen 3 maanden te wachten met de start van de ivf en in die tijd ging mijn cyclus heel raar doen, voor een maand of 4. De eerstvolgende keer dat we toen bij de gyn kwamen bleek mijn fsh 18 te zijn, echt te hoog en kreeg dus de boodschappen dat mijn eitjes aan het opraken zijn. Bij de IUI's was hier niets van te merken geweest, maakte met Gonal-F 75 steeds 3 groeiende follikels aan :confused:
    De gyn (Voorburg) wilde toen toch beginnen met ivf maar we moesten een goede cyclus te pakken krijgen, dus zonder cystes, fsh redelijk en met redelijk wat eitjes in aanleg. Dat bleek lang wachten...na 4 keer een maand wachten ging ik een maand aan de pil om 'schoon schip' te maken en mochten we daarna beginnen, dat was deze maand. We wisten niet wat het fsh deze maand was (de pil maakt dat dit niet te meten is) en tijdens de ivf stimulatie met 300 Menopur bleken er ook, net als jij, maar 2 eitjes goed te groeien...nou, eigenlijk groeide 1 maar goed door, de ander bleef wat achter. GELUKKIG wilde mijn gyn toch puncteren en heeft beide eitjes eruit gehaald waarbij 1 bruikbaar bleek, die bleek door te delen en dus bevrucht te zijn en dit mini embryootje draag ik nu sinds twee dagen in mijn buik.

Ik schrijf dit lieve Benthe om je echt op je hart te drukken dat zelfs met weinig eitjes, er met een gyn die met weinig eitjes wel een ivf poging wil doen nog best wat mogelijk is! Ik heb echt weer wat moed gekregen nadat ik ook dat kloterige bericht had gekregen dat er niet zoveel eitjes meer waren....ik duim echt heel erg hard voor je!!! [-o<

Lieve groet,
    Koosje

Deel Deze Pagina