1 dag naar de opvang?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door bar, 27 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik werk ook in de kinderopvang en de wachtlijsten blijven inderdaad toenemen. Moet ook wel zeggen dat ook steeds meer mensen kiezen voor gastouderopvang.

2. midushi

midushi Niet meer actief

hoi
    mijn zoontje gaat elke dag naar de creche
    omdat ik student ben is mijn eigen bijdrage 42 euro

3. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Wij zijn 186 euro kwijt voor 2 dagdelen in de week......nu is het volgens mij zo dat er verschil van uurprijs zit in de dagen van de week.....bij ons is de dinsdag en donderdag zeer gewild en druk dus is het duurder dan andere dagen.

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ons kindje gaat straks 80 uur in de maand naar de opvang (3 dagdelen per week, maar de ene week langer dan de andere wegens ploegendienst van mijn vriend). Ik heb berekend dat me dit rond de 120 euro gaat kosten. Valt me ontzettend mee. Het hangt inderdaad ook van je inkomen af, als ik alleen mijn eigen inkomen zou meetellen, zou ik nog meer terug krijgen.
    Het schijnt nog goedkoper te gaan worden met dit nieuwe kabinet, laten we het hopen!

5. Dushi

Dushi Niet meer actief

:confused: 1 dag. En dat is bij jullie mogelijk?

Ik hoor om me heen dat bij de meeste dagverblijven een kind minimaal voor 2 dagen ingeschreven moet worden...
    Wat zouden veel collega's van mij een moord doen voor deze mogelijkheid!

Misschien weer iets typisch voor de Randstad :p

Groet,
    Danielle

6. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Dat ken ik persoonlijk niet. Ik werk zelf op een kinderdagverblijf van een grote landelijke stichting en deze hanteert (bij ons in de regio in elk geval )niet deze maatregel. Mijn dochter gaat naar een kinderdagverblijf wat in particuliere handen is, en ook daar zijn alle dagen even duur.

Oja, bij beide kinderdagverblijf organisaties is de minimale afname 1 dag per week. Ik denk idd dat 2 dagen afname iets van de randstad is.

7. Stanne

Stanne Lid

25 jan 2007
    44
    0
    0
    Twee derde wordt door de belasting vergoedt,je werkgever betaalt hiervoor aan de belasting.Dus jij betaalt Een derde.Gemiddeld betaal je per uur zo'n 6 euro.Dus je betaalt dan zelf 2 euro per uur.(er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen qua prijs)Let er wel op dat je de eerste termijn voor moet schieten,maar goed dat krijg je weer terug.succes!

Deel Deze Pagina