Gefeliciteerd! 9 weken is al een mooi eind op weg. Heb je al een echo gehad? Hoe voel je je verder? Het blijft spannend en onzeker.. Geniet er maar lekker van. Ga ik ook proberen.. 😘
Bedankt voor alle lieve reacties, fijn te lezen dat iedereen met elkaar mee leeft en elkaar het beste gunt.
Ik zit in ronde 25 na een MA en 2 mk :S Vorige maand een duidelijke streep, 4 dagen voor nod Maar helaas... We blijven positief hoor... In elk geval geniet jij van je zwangerschap grace 😘😘🍀🍀
Ja vorige week de eerste echo gehad. Zo bijzonder en heel fijn om de bevestiging te krijgen dat het goed zat. Volgende week de volgende 😊. Ben wel wat moe en misselijk maar het is goed te doen. Heb het er graag voor over. Thnx en jij ook lekker genieten nu 😀😘
Wat naar en verdrietig dat jullie dat hebben moeten meemaken. Wat een lang traject al! Blijf positief, ik duim voor jullie dat het binnenkort raak mag zijn! 😘
Ja dat kan ik me voorstellen! Wat bijzonder! Een mooi hartje horen kloppen? Kan me niet voorstellen dat het straks ook zover komt bij ons. Die symptomen zijn het dubbel en dwars waard. Lekker genieten van dit mooie gevoel.. 😘😘