Kan hcg de eerste dagen zichtbaar stijgen op n zwangerschapstest en dan n dag niet tot nauwelijks en dan weer wel? Heb goede hoop enerzijds omdat de action tov gister en eergisteren duidelijk is opgelopen Maar dit deed ie gister tov eergisteren niet en Kruidvat wel Nu is Kruidvat niet opgelopen. Lijkt miss zelfs ietsje lichter maar dat is de controle streep op Toen ik t gister vroeg vertelde iemand mij dat action meer hcg nodig had Dacht dat klinkt logisch Maar nu pakt ie t gwn weer op alleen Kruidvat dus niet.. Weet dat hcg om de 48-72 u verdubbeld maar vanaf zondag elke dag n stijging gezien op de testen Moet ik me druk maken?
hcg verdubbeld zich elke 2/3 dagen. dus het zou goed kunnen. echt bepalen kunnen we inderdaad pas als je een foto hebt
Zijn ze allemaal rond hetzelfde tijdstip getest? Of de ene smorgens en anders smiddags of savonds? Daar kan het geloof ik ook mee te maken hebben
Dat kan hoor, dat hij 1 dagje ietsje lichter is, ligt aan de geconsentreerdheid van je urine, geen zorgen over maken en gefeliciteerd!
Niet op t zelfde tijdstip maar wel met m'n eerste urine op de aller eerste test van action n Kruidvat na, die zijn met middag urine gedaan. Maar alleen Kruidvat is daarvan hier te zien de eerste van t rijtj van de collage Di of wo was mijn nod..
Bedankt voor meedenken meiden! Maar m'n vriendin zegt kap gwn met testen je bent zwanger maar heb zo iets van als ze niet blijven oplopen.. Ik wil dat checken tot ie knalt
Lieve d83, je hebt er toch geen grip op en nu met dat testen Maak je je elke dag zorgen. Probeer het los te laten en geniet, je bent zwanger, JEEJ!!
Ja dat is ook zo hoor maar heb hier helaas te veel aflopende testen gezien dus op n of andere manier durf ik Nie te vroeg te juigen..
D83 ik had ook 2 dagen na elkaar getest met hetzelfde merk en op dag 1 had ik een knaller en de dag erna was ie plots lichter. Ik moest die dag ook bloed laten pikken op hcg en de gyn vond het mooie testen... 'Savonds werd dit dan ook bevestigd met een mooie hcg waarde van boven de 400. En zie mijn banner.
De controle streep van je laatste test is ook lichter dan die van de dag ervoor, niks aan het handje denk ik zo.
O Logan dankjwel voor t meekijken en denken, dat zei toevallig iemand anders ook tegen me! En ook dat de foto zelf wat donkerder is genomen Nu ik terugdenk was mn urine ook best geel al was t veel Ik moet snachts ook vaak 1-2 x plassen dus er zat miss ook Nie lang genoeg tussen ... Fingers crossed! Voel me al beter nu iig! N misselijk.. Dat is ook goed