hallo allemaal.. Ik heb gister de uitslag gehad van het zaadonderzoek.. Nou ja het was niet echt een uitslag want we moeten maandag naar de HA.. DE assistente zei alleen dat er wel genoeg zaadjes waren gevonden maar dat ze een afwijking hadden aan de kop :S ik weet dus helemaal niet wat dit precies inhoud.. heeft iemand hier ervaring mee..? ik maak me er heel veel zorgen over.. ik zit nu dus helemaal in onzekerheid :S en weet niet wat ik nu kan verwachten wat de HA maandag zegt
Kan je er niets over vinden op internet? Heel vervelend dat ze halve info geeft, natuurlijk maak je je nu druk! Hoop dat de ha je meer duidelijkheid kan geven... Succes!
Het hangt er een beetje vanaf hoeveel zaadcellen jullie hadden en welk percentage niet goed gevormd was. Als je een heel hoog aantal had en het percentage verkeerde is iets hoger dan normaal, dan zou dat niet een heel erg groot probleem hoeven zijn. Maar als je heel veel misvormde zaadcellen hebt, dan gaat het wel meespelen. Zonder de rest van de gegevens is er dus niet zoveel van te zeggen. Wel balen dat ze je niet de volledige uitslag hebben gegeven! Nu zit je in de stress tot maandag... Heel veel succes, ik hoop dat je maandag meer duidelijkheid krijgt.