Advies gevraagd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angelina92, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelina92

22 jan 2016
    28
    1
    1
    Tilburg
    Hallo meiden,

Ik kom net van het toilet en daarbij was een soort van roze bloedverlies te zien gecombineerd met slijm??? Iemand een idee wat dit kan zijn?
    Ik ben 9 jan ongesteld geworden en ik ben uit gegaan van een gemiddelde cyclus?? Het is toch nog te vroeg om echt ongesteld te worden? Ik heb de laatste dagen wel last van krampen gehad, maar nog niet echt die menstruatiepijn? Dit voelt ook nog niet als een menstruatie denk ik? Iemand ervaring?? Ik hoop het!!

2. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een innestelingsbloeding? Dat zou rond deze periode kunnen als je cyclus rond de 28 dagen is en je eisprong donderdag of vrijdag was.
    Ik had donderdag een positieve ovulatietest en denk dat mijn ei vrijdag is gesprongen. Was ook vanaf 9 januari voor het laatst ongesteld. En ik kreeg vandaag ook een soort menstruatiepijn voor ongeveer twee uurtjes.
    Afwachten tot mijn nod 6 februari! Spannend voor jou ook! Wanneer is jouw nod?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan heel goed een ovulatiebloeding zijn.

Kleine kans op innestelbloed, maar dat komt vaker niet dan wel voor. Is niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap. Hier nooit innestelbloed gehad bij beide zwangerschappen.

4. Angelina92

22 jan 2016
    28
    1
    1
    Tilburg
    Ik heb geen idee? ik heb vrijdag ook een positieve ovulatietest gehad. Ik ben ook uitgegaan van een cyclus rond de 28 dagen. Nou ik heb precies hetzelfde gehad ook zo'n soort pijn alleen dan nu gecombineerd met roze bloed... We lopen dus als het goed is gelijk op heel spannend!! Mijn nod is ook 6 februari als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen. We zullen helaas nog even moeten wachten...

5. Angelina92

22 jan 2016
    28
    1
    1
    Tilburg
    Oke bedankt voor je reactie! Ik heb afgelopen vrijdag een positieve ovulatietest gekregen. Dus hierdoor ga ik twijfelen wat het is? Het kan ook zomaar mijn ongesteldheid zijn.

6. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Kan in mijn ogen twee dingen zijn. Een ovulatiebloeding of een innestelingsbloeding... Kan heel erg op elkaar lijken.
    Ik heb gisteren zelf nog erover getwijfeld, maar had vanmorgen een knaller van een ovu test dus gooi het voor mezelf op ovu bloeding.

Als jij zegt dat je vrijdag een posi ovu had zou ik toch eerder denken aan innesteling... Óf je ei is uiteindelijk later......

7. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Zie trouwens dat we gelijk onze nod hebben haha!
    Weet alleen niet of mijne nog klopt nu. Ach ongeveer wel :p

8. Angelina92

22 jan 2016
    28
    1
    1
    Tilburg
    Ik twijfel zelf heel erg! Het is nu ook iets meer bloed dan gister en niet heel hevig hoor. Heb wel gewoon een tampon gebruikt. Maar dit voelt absoluut niet als een ongesteldheid? En anders heb ik een korte cyclus denk ik? Maar had jij ook bloedverlies?? Haha nee als het je ovu is klopt je nod niet meer denk ik!

Deel Deze Pagina