1 dag ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snooky, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snooky

    snooky Lid

    31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

    Ik heb 9 dagen na mijn eisprong een halve dag een hevige bloeding gehad.. Dit heeft maar een middag geduurd. Ik dacht dat ik ongesteld geworden was... Ik vond het al raar dat ik 9 dagen na mijn eisprong al ongesteld werd maar vandaag is er geen bloeding meer te zien... Normaal ben ik zeker 5 dagen ongesteld. Wat zou dit betekenen? Is dit wel gewoon mijn menstruatie geweest?

    Groetjes Snooky
     
  2. leeuw86

    leeuw86 Fanatiek lid

    10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik dacht aan een innesteling maar dan heb je geen hevige bloeding, maar het lijkt me nog wat vroeg voor een ongesteldheid.
    even afwachten en over een aantal dagen een test doen
     
  3. goofychick

    goofychick VIP lid

    31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan heel goed een innesteling zijn geweest, soms is dat te vergelijken met een menstruatie maar dan maar 1 dag.
     
  4. snooky

    snooky Lid

    31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was echt alsof ik mijn eerste dag ongesteld was, echt een hevige bloeding! zou dat echt nog een innesteling kunnen zijn? Zou ik hiermee naar de huisarts moeten??
     
  5. zandkasteel

    zandkasteel Fanatiek lid

    12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    ik heb ook innestelingsbloeding gehad maar het was geen hevige bloeding.
    Ik had donker bloed, en dat was een aantal dagen tot een week.
    Mijn huisarts zei toen zolang de bloedingen niet heviger worden en je geen hevige buikkrampen krijgt dan zit het goed. Ik wist toen wel al dat ik 8 weken zwanger was.
     
  6. snooky

    snooky Lid

    31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet niet zo goed wat ik ermee moet... we zijn al 8 maanden bezig en heb dit nog nooit gehad. Ben vorige cyclus ook 10 dagen na eisprong ongesteld worden. Ben toen naar huisarts geweest en dit kon wel zei ze. hier moet ik me geen zorgen over maken. Nu begon ik deze cyclus ook al de 8ste dag na ei met licht 'oud bloed', de 10de dag ( gisteren ) ineens hevige bloeding 's middags. Vandaag dus bijna niks... Het zet dus niet echt door! Maar weet dus niet of ik dit als menstruatie mee moet rekenen en dus start met een nieuwe cyclus! Ik geloof niet dat ik zwanger kan zijn... ( wil me niet voor de gek houden) ????
     
  7. zandkasteel

    zandkasteel Fanatiek lid

    12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    bel de huisarts anders morgen voor de zekerheid ;)
    Heb je buikkrampen?

    8 maanden is niet zo lang hoor ;), gemiddeld duurt het ongeveer 1 jaar om zwanger te raken. Ik was na 9 maanden zwanger.
     
  8. snooky

    snooky Lid

    31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb helemaal geen buikkrampen gehad! Hoezo??
    Weet wel dat 8 maanden nog niet zo lang is hoor! Maar voor mijn gevoel lijkt het al 'jaren'! ;)
     
  9. zandkasteel

    zandkasteel Fanatiek lid

    12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    als het innestelingsbloeding is en je hebt krampen kan het een miskraam zijn namelijk:(.
     
  10. thirza72

    thirza72 Actief lid

    28 dec 2009
    259
    0
    0
    Mijn eerste zwangerschap ben ik ook (gewoon) ongesteld geweest.
    Dit begon ook op dag 9 na mijn eisprong, mijn lf is al niet zo lang dus ik baalde behoorlijk. Na 10 dagen begon ik weer met ovu-tests en toen kwam ik er achter dat ik zwanger was.
    Ik heb zeker 4 dagen bloed verloren (helder en oud) dus het zegt allemaal niets, zou gewoon na een paar dagen een testje doen.

    suc6
     
  11. snooky

    snooky Lid

    31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie reacties... ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld ben geworden.. dan kan het alleen maar meevallen ;). Ik wacht nog even een paar dagen af....en anders bel ik de huisarts.

    groetjes snooky
     
  12. snooky

    snooky Lid

    31 jan 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

    Ik heb nog niet naar de huisarts gebeld... blijf beetje bruin/oud bloedverlies houden.. maar is werkelijk bijna niks! Gisteren maar een testje gedaan maar was negatief... Eigenlijk is ook pas morgen mijn NOD. Mijn temperatuur blijft nog steeds hoog... Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken. Een halve dag ongesteld is wel erg weinig... Help!!! :(
     
  13. missybussy

    missybussy Nieuw lid

    24 apr 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 x een test gedaan vorige maand en dat was negatief, donderdag werd ik ongesteld tot mijn verbazing bleef het bij donderdag want nu ben ik niet ongesteld.
    Ik heb net een test gedaan en dat is positief.
    Alleen het 2de streepje is vaag je ziet het wel maar niet zo scherp als het orginele streepje. Betekent dit dat ik zwanger ben jah of nee kan iemand mij hier mee helpen ??
     

Deel Deze Pagina