Hoi meiden, Ga bijna trouwen, maar wat een pech....door het ontpillen is de situatie nu zo dat ik precies op mijn huwelijksdag ongi ben. Bah:x! Heb nu van de dokter primolut gehad om mijn ongesteldheid dus uit te stellen. Maar het is eigenlijk een beetje via de telefoon en zijn assistente gegaan. Ik weet dat je cyclus een beetje in de war is na het gebruik. Wat zijn jullie ervaringen? Mag je gelijk je volgende cyclus zwanger worden of is dat verboden en moet je 1 cyclus wachten? Liefs Banjabes
Ik kreeg het juist altijd voorgeschreven om mijn ongi op te wekken. Maar je kunt het er ook mee uitstellen. Primolut werkt eenmalig. Het wekt een onttrekkingsbloeding op, vergelijkbaar met de stopweek tijdens pilgebruik. De cyclus erna mag je gewoon weer verder gaan met zwanger worden, dan kan geen kwaad. Fijne trouwdag!
Ik sluit me aan bij Jippie. Heb het ook gebruikt en daarna een normale cyclus, dus geen zorgen en genieten van je trouwdag!
Ow dat zou idd wel balen zijn, dan geniet je vast minder. Ik heb ook primolut gehad om een ongi op te wekken en mocht daarna gewoon zwanger worden. Je mag het alleen niet gebruiken als je zwanger bent... Geniet ervan
Dank je wel dames. Fijn, nu kan ik inderdaad lekker die pilletjes gaan slikken en genieten van een heerlijke (bloedvrije) huwelijksdag. En daarna gaan we eens kijken of we een tweede wondertje mogen verwekken.