irri, irri, irri!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aleida, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ooooeeehh! wat irri!

Ik ben daarstraks een beetje uitgevallen naar mijn vriend. Ik had niet zo'n trek in het eten (normaal gesproken iets wat ik erg graag lust) en toen zei hij; "komt zeker door de hormonen".
    Nou! dat viel verkeerd bij mij! Net als wanneer ze vragen; ben je boos ofzo? Nee hoor! ben helemaal niet BOOS! :evil:

Zo stom! Komt vast door de onzekerheid of ik volgende week kan testen of niet.

Ik ga hem zo maar even een dikke kus geven en sorry zeggen O:)

He lekker is dat, ff klagen!

Groetjes,
    Aleida

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hihihihi, net als dat ze dan zeggen, sjemig zeker ongesteld ofzo? Grr :evil:

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    inderdaad een vriend van me zegt weleens tegen me reageer niet zo ongesteld! als ik boos overkom. dan kan ik hem echt wel achter het behang plakken!

4. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Haha Aleida, nou het komt vast ECHT door de hormonen+spanning, ik werd ook gisteren ook al geirriteerd om een niksje... wnnneer ging je nou ook alweer testen? Kunnen we misschien tegelijk want anders ga ik het echt te vlug doen en dat zou wel onwijs dom zijn...

5. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    KOmt hier ook voor, alleen word ik dan inderdaad altijd 1 a 2 dagen later ongesteld... de enige keer dat dat niet zo was bleek ik zwanger :)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    met zo'n uitspraak hoeven ze bij mij ook niet aan te komen! Alsof je alleen maar boos kan worden door hormonen of zo! Ik heb trouwens nooit méér last van hormonen tijdens ongi of zo. Als ik boos ben, ben ik gewoon boos! Of het nou op de derde dag van m'n cyclus is of op de 28ste dag!

7. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Haha hoop voor jullie dat het raak is dan, wel lief blijvn he?! ;)

8. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik gebruik het zelf als excuus, als ik eens geirriteerd ben, hihi, zullen mijn hormonen wel zijn.....
    bar

9. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Hey Eevitaa,

Ik moet ongeveer dinsdag 2 okt mijn NOD hebben, maar ik denk dat ik als de :evil: :evil: uitblijven, zaterdag ga testen. Ben dan vrij.

We kunnen idd samen testen! Zaterdag 9:00 uur? Of eerder? moet met ochtend urine he?! Ik houd het vast niet zo lang op. Moet 's nachts ook wel een paar keer : )

Misschien willen er nog meer dames mee doen?

Groetjes,
    Aleida

10. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Van die hormonen heb ik dus ook al weken last.
    Ik merk aan mezelf dat ik heel weinig kan hebben momenteel, en om 't minste of geringste biggelen de tranen al over m'n wangen... soms wel lekker, maar soms ook wel erg vervelend (zoals tijdens een hondentraining tijdens een paar weken terug).

Liefs,
    Con

Deel Deze Pagina