Hoi meiden, Mijn nod is morgen, maar heb al vanaf woensdag ongigevoel. Ik voel nu ook precies de dingen die ik normaal voor mijn ongi heb: hoofdpijn, moe, saggie/emo, puisten, lichte krampen (alleen heb ik nu ook rugpijn en juist GEEN last van mijn borsten) Mijn vraag: wie had ook precies deze klachten als bij ongi worden en was toch zwanger? Ik ben zo bang dat ik weer ongi wordt, wachten al zo lang op een wondertje! Lees graag jullie ervaringen!
Moi! voelde niks anders dan normaal Dinsdag nog huilend op de bank omdat ik dacht weer ongesteld te worden en woensdag posi test.
Ja, ik ook. Van te voren dezelfde klachten en de dag dat ik mijn NOD had voelde het zelfs de hele dag alsof ik ongesteld werd, maar er kwam niets
Hoi Makkie. Ik voelde juist heel duidelijk dat ik zwanger was, maar durfde nog niet naar mijn lichaam te luisteren. Ik heb wel al twee dagen voor mijn NOD positief getest. Ik ga voor je duimen. Groetjes Naat
Enkele dagen voor mijn NOD ook steekjes en/of krampjes in mijn onderbuik, een beetje een ongi gevoel, maar zo ineens was het over enkele dagen na mijn NOD. Ik hasd 1 dag al voor mijn NOD positief getest. Verder had ik er wel gevoelige tepels bij en ook erg moe en duizelig. Deze symptomen heb ik nu nog tesamen nu met erge misselijkheid, maar de krampjes in de buik zijn geheel verdwenen.
ik had ongelooflijke ongi krampen. ik was 100% zeker dat ik ongi zou worden. maar de dagen verstreken en hij kwam maar niet.. te laat was ik dus nooit! altijd netjes op tijd, of soms zelfs te vroeg. toen heb ik er maar een testje tegenaan gegooid.. en wat bleek! dus ik had gewoon ongi krampen.
ik had vannacht zo'n pijn! Ook wel ongesteldheidspijn maar beetje anders en in mijn rug! En het is er zo van uit het niets en het is ook in 1 keer weg, niet dat het het eerst wat minder wordt ofzo
hoi. IK had ook ongi gevoel heel erg en ontzettende last van me rug. en ik heb 1 dag voor mijn nod posi gestest.. dus ik wens jou heel veel succes deze spannende dagen groetjes
nou mijn klachten komen en gaan, weet het nu echt niet meer.... maar goed, nog meer meiden die precies hetzelfde voelde als bij ongi maar zwanger bleken?
Hier ook! Merkte niks bijzonders, alleen geen last van mijn borsten die keer! En ik had wel minder PMS klachten maar ja dat had ik ook niet elke keer even erg. Wat wel zo was...., twee dagen voor NOD werd ik ontzettend misselijk maar ik dacht dat ik de griep kreeg ofzo, had echt niks door. Ik was op dat moment aan het schoonmaken.. Vond het alleen wat vreemd. Op mijn NOD toch maar getest en ja hoor zwanger! In het begin dacht ik ook steeds ongesteld te worden, dat zelfde gevoel. Nou ik hoop het voor je meid!
ik kom hier ook even schrijven, zit ong een weekje voor nod en heb ook lichte krampjes maar niet altijd soms wat steekjes naar de lies. maar wat ik nu niet heb zijn gespannen borsten en dat heb ik altijd al gehad ik heb wel gevoelige tepels ze doen wat pijn als er iets tegen komt.
ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD. ik heb eigenlijk al vanaf mijn eisprong een ongigevoel. ik had wel vanmorgen dat de douchestraal zeer deed op mijn tepels. en gisteren wat steekjes bij mijn schaamstreek. maarja alleen een test weet het echte antwoord. HEBBEN JULIE DIT OOK? dat wanneer je smorgens wakker word alles weg blijkt te zijn. maar na het opstaan het langzaam weer begint. liefs esther
Ik heb precies hetzelfde als jij Esther, sinds donderdag het gevoel ongesteld te worden, pijnlijke borsten, af en toe steken in mijn buik en inderdaad als ik s'morgens wakker wordt is het weg, en als ik even op ben dan komt dit weer allemaal opzetten. Voor ik mijn miskraam heb gehad, had ik dit 1 of 2 dagen voor mijn nod maar nu zit ik nog 5 dagen voor nod Maar ik ga er gewoon vanuit dat mijn ongi eraan zit te komen.
owwww en we mogen bijna tegelijk testen...ik hou je in gaten...spannend. heb jij ook wel eens zo'n plopperig gevoel laag in je onderbuik?
Hi! Ik heb dat ook. Zit nu 1 dag over tijd. Ik voel me al 4 dagen alsof ik ongi moet worden, zwaar gevoel in mijn onderbuik, 's nachts ongikrampen, maar 's ochtends is het weer weg. Normaal als ik dit heb word ik binnen een paar uur ongi, maar nu duurt het al dagen....! Verder megaboobs, erg pijnlijk en gezwollen (maar dat is wel normaal voor mij) en veel plassen.
Nee, Esther dat heb ik eigenlijk niet, ik hou je ook in de gaten toch wel spannend he? Maar ik ga er echt vanuit dat ik niet zwanger ben, zou ik wel heel veel geluk hebben meteen 2e ronde na miskraam. @Yule Heb je al getest?