Kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xEsther, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xEsther

xEsther Actief lid

19 feb 2012
    172
    0
    0
    Hallo allemaal. Aangezien ik nieuw ben op dit forum zal ik me even voorstellen. Ik ben esther, heb ruim 4 jaar een relatie en woon sinds een half jaar samen.. Mijn vriend en ik hebben een kinderwens, daarom ben ik ook gestopt met de prikpil. (juli 2011).

Nu heb ik een vraag, eind van deze week heb ik mijn nod maar voel me nu anders als normaal. Ten eerste heb ik de afgelopen dagen veel last van hoofdpijn en steekjes in mn buik, ook doen mn borsten ontzettend pijn, met name de tepels en er zitten witte plekjes op. Kunnen dit echt al de eerste zwangerschapssymptomen zijn of zit het gewoon tussen de oren? Graag jullie ideeen hierover! Xx

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Welkom!
    Als ik je verhaal zo lees zou je best eens zwanger kunnen zijn hoor!
    Vooral die pijnlijke borsten herken ik heel erg.Daaraan wist ik ook altijd meteen dat ik zwanger was haha.

Zou van de week toch maar eens een testje doen hoor!Spannend!Succes ermee!

3. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hoi Ester welkom,

Ik heb ook de prikpil gehad en ben er vorig jaar januari mee gestopt.
    Mij werd gezegt dat het wel anderhalf jaar kan duren voordat je weer een cyclus krijgt en dus aan zwangerworden kunt gaan beginnen. (dit wist ik trouwens niet toen ik ermee begon)

Dus mijn vraag eerst is wanneer heb je weer een cylus gehad en hoelang van nu is dat geleden?

Over de pijnlijke tepels kan ik zeggen, daar heb ik ervaring mee, maar aan met de andere dingen zijn mij helemaal onbekent. Maar iedere vrouw en zwangerschap is anders.
    Wel zijn er heel veel vrouwen (ik had het ook), die het zo graag willen dat ze vanalles gaan voelen.

En je kunt vanaf de dag van je nod een test doen, dan heb je natuurlijk helemaal zekerheid.

4. xEsther

xEsther Actief lid

19 feb 2012
    172
    0
    0
    Ik heb inderdaad ook gehoord dat het wel anderhalf jaar kan duren maar heb ook wel gehoord dat het met een half jaar al kan.

Ik ben begin december weer voor het eerst ongesteld geworden, daarvoor wel lichte onregelmatige bloedingen gehad.

Zondag is mijn nod dus ga dan maar een test doen!

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hoi Esther!

Aller eerst welkom!

Helaas kunnen deze kwaaltjes 2 dingen zijn.

Een aankomen ongesteldheid of een zwangerschap.

Toen ik zwanger was merkte ik helemaal niks. ( wat niet zegt dat dat bij iedereen zo is natuurlijk )

Maar het kan beide. Ik zou gewoon je NOD afwachten en gaan testen als je nog niet ongesteld bent!

Succes met zwanger worden :)

Liefs Jamie

Deel Deze Pagina