Hcg waarde van 175. Volgens de gyneacoloog gewoon zwanger kan niet meer van de ovitrelle zijn.. De fertiliteitsverpleegkundige zei wel dat mocht ik dat zelf graag willen ik van t weekend nog mag testen en bij twijfel haar dinsdag mag bellen voor eventueel nog een bloedtest.. Zulke lieve mensen
Dank voor al jullie lieve felicitaties. Nu het zelf nog even gaan beseffen dat het echt waar is .. En omdat heel veel mensen in onze omgeving weten van ons medische traject en dus ook de stand van zaken zal dit niet lang een geheim blijven. Vind ik wel jammer maar als mensen vragen hoe het er voor staat kan ik niet liegen of erger nog zeggen dat ik ongesteld ben geworden. Maar goed eerst van het weekend onze ouders het hele prille blije nieuws vertellen en daarna als mensen er naar vragen gaan we er niet om liegen. Opzich ook wel fijn dat een aantal collega’s nauw betrokken zijn, want ik werk met gehandicapten met agressie dus dan kan ik misschien iets sneller een stapje naar achter zetten ipv naar voor..
Gefeliciteerd Wou al typen dat het bijna geen otrivelle kon zijn maar las je uitslag van de bloedwaarden ook al! Duidelijk dus Gewoon lekker zwanger !
Vanmorgen nog maar een keer getest. Bleef toch onzeker over de ovitrelle. Maar ik gok dat ik toch ect zwanger ben