Ik weet het, nog veeeels te vroeg, voel me zo stom! Zien jullie iets? Ik lijk heel vaag wat te zien maar aub eerlijk! Misschien verbeeld ik me wel iets..
Nog binnen de 5 minuten, denk zelfs 4.. gauw uit elkaar gehaald want dat venstertje weerkaatst zo op je foto...
ik zie alleen een vlekje onderaan de test denk ik geen streepje. gewoon 2 dagen wachten en weer testen kan allemaal nog
Ik zie niks helaas. Maar je bent nog hartstikke vroeg! En als je hem zelf wel ziet... hopelijk loopt hij op!
Ja deze is van de action.. ik loop soms even weg en dan kijk ik weer en ik zie echt wat.. Kan toch geen indroger zijn als ik het binnen de tijd zag?
Ik lijkt wat te zien, maar weet niet zeker. Test morgen vroes is met de kv 2v5 Ik heb ook wel is andere testen gedaan, maar blijf nu toch bij de kv testen. Hoop voor je dat e een mooie streep op komt te staan. Ik kreegt een licht streepje op 9 dpo met de kv test
Ik kom niet meer bij de kruidvat in de buurt tot aan zaterdagmiddag waarschijnlijk morgen met deze zelfde test weer testen of beter wachten tot zaterdag?
Wachten.. Misschien is het eitje bevrucht maar innesteling moet mogelijk nog plaatsvinden. Dit gaat niet altijd goed en dan word je gewoon ongesteld. Ik zou echt nog wachten hoor.
Hij is in ieder geval te onduidelijk om hoopvol te zijn Wachten is niet mijn sterkste eigenschap haha
Aha vandaar.. Ik hoopte stiekem dat iemand zou zeggen ja ik zie het echt! Voel me zo stom haha.. Natuurlijk, het is ook nog veel te vroeg..
Hoezo stom! Je wil het heel graag! Dat is toch logisch! Het zou natuurlijk geweldig zijn als er een streepje staat dat gaat oplopen! Alleen is het des te teleurstellender als je op nod gewoon ongesteld wordt...