hoi meiden, Oke nou moet ik ook eens effe van me afschrijven hoor... Ben nu 1 dag overtijd.....uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Mijn langste cyclus was vorige keer en die was 31 dagen. Ben nu van 28 uitgegaan, omdat ik meen mijn eisprong gevoeld te hebben bij 14 dagen dus vandaar...... Ben stik zenuwachtig.... Tja euhm waar heb ik last van laatste dagen........: brandend maagzuur windjes laten boeren ongi gevoel af en toe licht misselijk zeurderige hoofdpijn drukkend gevoel bij je vagina alsof je moet plassen Wil morgenochtend of dinsdagochtend gaan testen (hopelijk is het dan nog nodig ) Voor de zwangeren onder ons.........hadden jullie ook beetje ongiklachten voor je posi testte? xxx Brigitta
ik zou voor de zekerheid toch maar 31 dagen aanhouden hoor, je weer het nooit zeker met een eisprong (mits je een positieve ovulatietest hebt gehad) en om een teleurstelling te voorkomen zou ik echt nog 2 dagen wachten hoor!! succes meid, ik hoop dat je zwanger bent, je symptomen klinken wel goed maar kan nog alle kanten op gaan, je lichaam kan je behoorlijk in de maling nemen
Yep, nog steeds ongigevoel in mijn onderbuik. Ik wel eerlijk zeggen dat ik geen ongikrampen heb gehad. wel het gevoel alsof er iets heel zwaars in mijn onderbuik zit. Ik hoop dat je binnenkort leuk paasnieuws hebt...
hummmm vreemd dat mijn banner op 2 dagen overtijd staat....Heb um toch echt goed ingevuld zeg maar.. Nou ja het zal wel hihi....sjucht denk dat het dan toch maar dinsdag wordt dat testen als het nodig is..... duim duim duim duim duim
owwwwww hihi neeltje....bedenk me trouwens dat jij en muppie voor mij april hadden gependeld en een jongen
Dat komt omdat de dag waarop je ongi had moeten worden al als 1 dag overtijd gerekend wordt. Dus het klopt wel hoor.
hoi hoi ik heb deze klachten ook allemaal maar heb negatief getest. en ik ben nou 5 dagen overtijd. heel veel liefs samantha