hoi hoi die druppels bloed hebben door gezet en ben nou ongesteld geworden heel veel liefs samantha *op naar de volgende ronde*
Uhm ik zit nog steeds in de race, want ik kan dat ik te vroeg heb gestest (zie vraag het de verloskundige) dus please duimpjes nog effe draaien voor mij? xxx Brigitta
Ach Summer, misschien heb je ook te vroeg getest? Ik blijf voor jou ook nog duimen hoor! Liefs, mussie
dank je mussie maar denktoch echt dat ze er mogen zijn. heb beetje buikpijn en weer lage rugpijn maar goed we zullen het gewoon moeten afwachten heb me er trouwens wel bij neer gelegd hoor volgende ronde beter
pfffft ja ech wel.........dat van die afscheiding was vanmiddag en nu gewoon weer helemaal schoon OF ik ben zwanger OF ik zit psychisch mezelf voor de gek te houden zodat me ongi uitblijft.....Morgen is het alweer dag 34...
M'n duimen draaien voor je hoor!!! Zoals je ziet ben ik nu 1 dag overtijd Maar heb steeds het gevoel dat ik ongi moet worden. Heb al een behoorlijke week last van echt witte afscheiding en maagzuur Het is pas mijn 2e ronde maar mijn vorige ongi kwam ook mooi op tijd....ik denk dat ik er vandaag toch een testje tegen aan gooi