Hoi allemaal, We zijn sinds deze maand bezig voor een brusje voor ons zoontje. 17-4 had ik een positieve ovulatietest. Sinds afgelopen week heb ik last van de volgende symtomen: erg pijnlijke borsten donkere tepels veel meer bultjes op tepelhof rand om tepel wordt groter (diameter) sinds gister ineens hele zichtbare aders bij borsten en richting hals borsten zijn zachter steken bij liezen en vanuit zij, en in vagine pijn onderrug opgezette buik hoofdpijn met vlagen misselijk witte afscheiding meer afscheiding rommelende darmen erge stemmingswisselingen buikpijn meer plassen En ik heb het idee dat de "zwangerschapsstreep" weer duidelijker wordt. Vanochtend een test gedaan, en had ik een erg vage streep bij de kv 2 voor 5. Binnen de 5 min. Gezien ik een paar jaar geleden veel blaasontsteking had, en nu buikpijn had en veel moest plassen even naar de huisartsenpost geweest. Ik had geen blaasontsteking. Maar de dienstdoende huisarts zei dat ik sowieso nog lang niet zwanger kan zijn, omdat bij alle vrouwen de eisprong onderdrukt wordt door de mirena, deze heb ik zo'n 2 weken geleden laten verwijderen, en het enkele maanden kan duren voordat hij weer op gang komt. De klachten zijn volgens hem dus nooit mogelijk door een zwangerschap. Hij zei alleen dat het komt door verstopping in de darmen, Ik had hem nog verteld dat ik normale ontlastig had, maar toch was het volgens hem de enige mogelijkheid. Terwijl je normaal na mijn mening niet dit soort klachten krijgt bij een verstopping, die ik na mijn idee ook niet heb.. Wat denken/vinden jullie er van? Testen na mijn mening nog negatief, zag bij een kv 2 voor 5 een heel wazig schaduwachtig lijntje binnen de tijd, maar die reken ik niet mee op dit moment. Morgen is mijn NOD. Groetjes
Hoi! Kan twee kanten op. Dat 'ontpillen' van mirena geloof ik niet. Ik was na het verwijderen van de mirena binnen 3/4 weken ongesteld. Maar tussen de regels door, je bent nog niet ongesteld geworden... Dan is het toch lastig kijken wanneer je NOD is. En als jij een pos. ovu test hebt gehad, kan de huisarts de boom in Maar gewoon over een paar dagen weer testen, succes!