Clearblue ovulatie digitaal geen LH-piek

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Katja77, 30 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hallo even een vraag over de clearblue ovulatie digitaal. Ik ben vanaf dag 14 aan het testen maar geen :), kan nog natuurlijk (zie mijn banner) echter ... mag je ook naar het testvenster kijken. Ondanks geen :) zie ik de lijntjes van het testvenster wel donkerder worden. Lees hier wat tegenstrijdige berichten over op het internet.

De één zegt, dat je dan kunt aflezen dat de :) eraan zit te komen.
    De ander zegt dat je bij de clearblue altijd wel een vaag lijntje te zien is ... en dat het dus niets zegt over of er nu wel of niet een ei aan zit te komen.

Iemand hier verstand van?

2. Pascale75

Pascale75 Actief lid

15 jun 2009
    330
    0
    0
    Vanaf augustus 2010 fulltime mama
    Flevoland
    Ik gebruik deze testen ook en heb deze maand ook langer op de smiley moeten wachten. Ik had ook al een week streepjes die wel wat donderder werden maar nog niet donker genoeg. Dus let niet op het teststaafje!!
    Je zult zien wanneer je een smiley hebt dat de streepjes ook echt even donker zijn. Beetje dure aangelegenheid maar je moet absoluut nog even verder gaan met testen!
    Succes

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

ik gebruik ook deze testen en heb ook nog steeds geen smiley terwijl mijn dipstick test van babyboomshop wel al positief is.... blijf dus nog maar even doortesten in de hoop dat ik morgen of overmorgen wel een smiley heb!

Ga nu ook maar even een topic openen over ervaringen met de dipstick van babyboomshop...

Succes, ik denk dat je ei nog wel komt!

4. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Ik heb de CB Digital ook gebruikt en vond het altijd een fijne ovulatietest. Lekker duidelijk. Mij viel wel op dat wanneer het positief was (smiley) dat er twee duidelijke strepen te zien waren op het teststaafje, dus misschien komt het er wel aan. Ik zou ook doortesten.

Ik gebruik nu de ovulatietestjes van Zwanger& Kids. Zijn stukken goedkoper.

5. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Bedankt voor de reacties!! Heb gelukkig nog 4 teststaafjes. Maar ga volgende rond (hopelijk niet nodig ;)) over op een goedkopere variant. Het is echt even zoeken. Ben niet zo van het bestellen via internet. Zo ben ik eerst thuisgekomen met die van de kruidvat maar test daarmee al sinds NOD positief ... 5 dagen achter elkaar. Die komen er dus niet meer in.

Toch dus maar via internet bestellen dan. En deze maand hopen op nog een :) van de digitale.

6. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Hoi Katja,

Ik heb ze ook gebruikt en de test staafjes bewaard dit is een foto.
    De onderste is positief. Daar had ik een :), die dipstick is met dezelfde urine en van sensitest. Je ziet dus dat ie vanuit het (bijna) niks ineens positief kan zijn.:D Nog even geduld dus...

Sd1123 vindt dit leuk.
  7. januari2010

wow, dat is een verschil! Geeft weer hoop :)
    Bij mij blijven de streepjes op de clearblue ook zo licht terwijl mijn dipstick testen wel al positief zijn. (waarschijnlijk wordt die dus ook nog knallender!)

8. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 maanden die dipsticks gebruikt en vond ze echt prut. (die van sensitest dan, andere geen ervaring mee) Altijd maar dat getuur op de kl*te steepjes:)

Maar bij deze had ik hem gelijk, ideaal die :) en je ziet het verschil in streepjes...

9. januari2010

Hij werd echt uit het niks knap positief of niet? Het lijkt namelijk dat die andere streepjes allemaal even licht zijn of zie je in het echt wel verschil?

10. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Nou eigenlijk heel weinig... En omdat het met die dipsticks niet werkte en wij al bijna 32 rondes bezig zijn kreeg ik het echt heeeeel erg benauwd, ik dacht o god ik heb helemaal geen eisprong ofzo.... Maar wel al 32 rondes een cyclus van 28 dagen...

11. januari2010

dan ben jij wel heel blij met de clearblue digitaal! haha :)
    Hoop voor je dat het snel raak is!

12. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    @ januari2010 ik heb in je eigen topic ook geantwoord, blijft ie lekker boven aan staan :D

13. januari2010

Haha thnx!
    ik geloof wel dat ochtendurine een vertekend beeld geeft maar het kan toch niet zo zijn dat ie s'morgens altijd positief is? Er moet toch en verhoging zijn of ben ik nou gek?!
    Hoop gewoon zo dat mijn piek er vandaag of morgen is!!
    pfff....

14. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb geen iedee lijkt me dat ie niet altijd posi moet kunnen zijn in de ochtend, anders is het wel raar die digi dat niet heeft....

15. januari2010

Tja, die was dus wel negatief vanmorgen! pffff..... we testen morgen weer rustig verder!

16. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    mijn positieve smiley op de CD digital was echt niet zoals bij maantje, maar wel erg duidelijk...!
    Maar je moet niet naar streepjes kijken bij digital he..
    Ik deeds morgens iedere dag testen tot ik smiley had en s avonds was die alweer negatief!

17. januari2010

was ie bij jou ook uit het niks ineens donker of werd ie met de dag donkerder?

18. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Update: volgens banner vandaag mijn ovulatie, 2 x getest vandaag (ochtend en om 18.00 uur) beide negatief :(.

Heb van een vriendin nog wat teststaafjes gekregen. Die had ze niet meer nodig ;)

19. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Helaas nog geen :), Pffff het lukt me nog geeneens om een ovulatietest positief te krijgen.

20. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Ik heb de digitale van cb ook gebruikt. Ik heb sex gehad de dagen ervoor. ik heb geen sex meer gehad maar ben toch nog even blijven doortesten ik vergeet het nooit meer het was zaterdag en jahoor een smile. Ik dacht toen nog ja lekker dag. maar ik was dus toch zwanger geraakt en die had ik echt niet zien aankomen.

Deel Deze Pagina