ik had zo een test met 4 dagen voor mijn nod en het is toch maar 1tje geworden hoor hahaha wellicht ook een meisje
ohhhhhhhhhhhhhhhhh dat wordt het hier een meissie !! dat zou leuk zijn !! kan ik weer lekker veel gaan shoppen
Gefeliciteerd! Hier precies hetzelfde de dag na mijn NOD in de middag. Ben nu ruim 6 weken en weet dus nog niet of het er 2 zijn. Mijn gevoel zegt van niet, maar volgens mij zegt het ook niet zo heel veel hoor. Geniet van het goede nieuws! Ziezo
Mooie test! Je hebt veel hcg - zou geen dure indicator test kopen, de kans is groot dat ie 3+ zegt maar dat zegt nog niets! Voor nu heerlijk, mooi test gefeliciteerd!!
Ik heb zojuist met avondurine de clearblue met indicator gebruikt en deze geeft 3+ aan, geen verassing gezien de dikke testlijnen en de misselijkheid die ik normaal nooit heb met 4 weken maar pas vanaf 6 weken, maar dat wil dus zeggen dat ik dus minimaal 5 weken zwanger ben, of om een of andere reden veel meer HCG aanmaak dan logisch is!! Ik heb op 30 december een heftige bloeding gehad, dus kan me gezien de heftigheid daarvan gewoon niet voorstellen dat ik toen al zwanger was. Een eerdere eisprong voor dag 14 is uitgesloten, mijn eisprongen zijn doorgaans door het PCO-Syndroom dat ik heb, tussen dag 22 en dag 90 ofzo, nooit eerder.. Sowieso snap ik er helemaal niks meer van!! ik ga maandag een echo vragen, dan hebben we tenminste zekerheid!
Marente, kan het zijn dat je op 30 dec misschien wel een ander vruchtje bent verloren? En dat er 1 is blijven zitten?
Dank jullie wel voor de reacties, ik ben natuurlijk 3x eerder zwanger geweest en had daarbij nooit zulke testen rond NOD, mijn test was op nod al zo donker als die van smyltje 4 dagen later, maar die van mij was met avondurine, nadat ik best veel had gedronken en 2 uur daarvoor nog heb geplast. Ook de misselijkheid heb ik nog nooit zo vroeg gehad.. Ik wacht het toch nog even af tot een echo, voor mijn gevoel klopt er iets niet. Een eerdere miskraam zou ook kunnen, ik weet het niet. ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en hij vond het gezien de omstandigheden, ook gezien bloedingen die ik heb gehad toch verstandig eerst even een termijnsbepaling te doen voor de zekerheid. Morgen in de ochtend kan ik al terecht in het ziekenhuis. Ik weet niet of er al iets te zien is, want als ik nog maar 4,5 week zwanger ben, zal het niet spectaculair zijn, maar ik ben wel erg benieuwd, zo weten we in elk geval met zekerheid hoe lang ik zwanger ben, spannend!!
Vanmorgen in het ziekenhuis geweest, en ik was zooo zenuwachtig! Uit de echo blijkt dat het 1 kindje is, en dat ik ongeveer 6 weken zwanger ben. Dus ruim een week verder!! Dus de testen en mijn gevoel klopten!! Hierdoor zijn ook die donkere testen te verklaren, want toen was ik dus al ruim 5 weken zwanger!! Wat wel gek is, en wat ik ook nog steeds niet begrijp, is dat ik in dit geval dus rond cyclusdag 6, precies 2 dagen na de heftige bloeding een eisprong moet hebben gehad. Dit kan dus niet en waarschijnlijk is die bloeding dus geen ongi maar een ander soort bloeding geweest. Het meest voor de hand liggende is dat het een cyste is geweest. Want die heb ik door de PCOS vaker gehad. Door die bloeding heb ik dus ook logischerwijze niet de eisprong aan voelen komen, wat ik anders dus wel altijd voel. Verder klopte het hartje nog niet, maar dat is heel normaal voor dit termijn. Voor de zekerheid mag ik volgende week donderdag even terug komen voor een nieuwe echo, dan zou er als het goed is wel een hartje moeten kloppen. Zo niet dan ben ik waarschijnlijk nog langer zwanger en is het een miskraam geweest. Eigenlijk ben ik gezien de kwaaltjes daar niet zo bang voor, zowel de gyn als wij denken dat het om een gewone zwangerschap van ongeveer 6 weken gaat, maar ik vind het echt helemaal niet erg om opnieuw een echo te krijgen! Ik ben dus ook eerder uitgerekend. Ik moet nog even terugrekenen met de data wanneer.