Positieve ovulatietest, 2 dagen later bruinverlies?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SanneLo, 2 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanneLo

SanneLo Actief lid

24 mei 2012
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik lees altijd graag mee met jullie verhalen, maar nu heb ik zelf een kleine vraag :)
    Zaterdag 18 april was mijn 1e cyclus dag.
    Ik heb deze ronde ovulatie testen gebruikt, op 29 en 30 april positieve test in mijn handen.
    We hebben rond die dagen er alles aan geprobeerd om het deze ronde te laten slagen :)
    Nu heb ik vanochtend wat bruin verlies gehad, alleen bij het afvegen. Dat is dus ongeveer 2 dagen na mijn ovulatie. Ik weet dat dit geen innesteling kan zijn, dit zou te vroeg zijn.
    Zou dit nog met mijn ovulatie te maken kunnen hebben, of hebben jullie andere ideeën? Ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil, elke keer een mooie cyclus van meestal 26 dagen.

Ik weet dat jullie uiteraard ook niet precies kunnen vertellen wat dit kan zijn, maar wellicht hebben andere ook ervaringen hiermee :)
    Bedankt alvast!

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Denk ovulatie bloeding. Had ik ook wel eens.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Als jou ovu test op 29-30 april positief was dan had je rond 1 mei je eisprong.(ei springt altijd 1-2 dagen ná een positieve ovutest en dus niet op het moment van testen).
    En daarom is dat bruinverlies dus van een ovulatiebloeding geweest.
    Nu 14 dagen wachten en dan heb je je nod
    Succes

4. SanneLo

SanneLo Actief lid

24 mei 2012
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Bedankt voor het mee denken, dan jullie wel.
    Klinkt inderdaad logisch, dat het een ovulatie bloeding is.
    Zou ik ook meteen aan denken als ik zo'n verhaal bij een ander lees, maar als het zelf gebeurd is alles ineens zo onzeker ;)
    Bedankt, en hopelijk heb ik over twee weken goed nieuws..

Liefs

Deel Deze Pagina