1 dag overtijd nog geen rode duivels zou het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flying, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimase

Rimase Actief lid

7 apr 2014
    178
    0
    0
    Ja, zijn inderdaad net bezig, dus even bekijken wat m'n cyclus nu gaat doen. Ik hoop voor jou dat je snel een positieve test in handen hebt!!

2. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Ik hoop het ook, maar betwijfel het anders had ik toch wel een positieve test.

3. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Jaa inderdaad, ik hoop het zo.

4. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Nog steeds een negatieve test! :(

5. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ooo wat spannend Flying!!!! Hoop en duim voor je!!!

Hier (voor het eerst) een spannende week! Zou vrijdag ongesteld moeten worden............ heb vage klachtjes zoals beetje zeurende buikpijn al een week of 2, hele lage rugpijn, voor mn gevoel ook veranderde afscheiding.... maar ja... als het niet zo is, dan volgende keer beter, maar ik vind het wel super spannend!!!!!!!

6. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Me too (gisteren ochtend) :x:(

7. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Ik hoop en duim ook voor jou!! We zitten dus eigenlijk in hetzelfde schuitje.
    Ik moest ook vrijdag ongesteld worden hier zitten we dan. Je hebt wel wat symptonen. Ik hoop echt voor je dat het raak is. Ik heb een week voordat ik ongesteld moest worden beetje hele lichte krampen thats it eigenlijk.

Laten we afwachten

8. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Spannendddd hoelang ben je overtijd?

9. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Oh stomme vraag ik zie het 7 dagen al

10. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Ik ben ook al tijdje overtijd. Maar ik doe niet echt ovulatietesten dus weet me eisprong niet precies. Alleen ook constant negatieve testen. Echt irritant zo.. Of ongesteld of positieve test maar niet beide niet haha...
    Duim voor jullie!:)

11. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0

Hahah ik weet precies wat je bedoelt. Ik twijfel soms ook over wanneer m'n eisprong is geweest. Maar ik heb dit echt nooit eerder gehad afgelopen 8 maanden. Ik word zo precies op tijd en nu nog geen teken van een test of menstruatie. Blijft spannend voor ons. Ik zal ook voor je duimen. Ik hoop echt zo dat iemand reageert met hallo dit had ik ook en bleek zwanger te zijn hahaha

12. Mummy2012

Mummy2012 Lid

17 okt 2013
    78
    0
    0
    Hallo, ik wil ook graag mee kletsen.
    Helaas ben ik nog niet zwanger dus kan jullie geen goed nieuws brengen maar ik zit in hetzelfde schuitje ;)
    Afgelopen zaterdag mijn nod gehad en vandaag nog steeds geen menstruatie. Zondagmiddag en maandagochtend getest en beiden negatief.
    Ik ga nu morgenvroeg nog een keer testen met kruidvat 2v5.

Heb altijd cyclussen van 29 dagen en ben eigenlijk nooit overtijd dus daarom nu zo spannend. Ik voel ook vanalles maar met name licht zeurende buikpijn, vaak een opgeblazen gevoel en mijn borsten voelen veel voller en zachter dan anders.
    Hoop zo dat het raak is!

Succes met wachten allemaal!

13. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik doe met Flying en Mama2012 mee. 1 dag over tijd en hele lichte krampjes. Normaal altijd stipt ongesteld. Spannend!

14. Simone444

Simone444 Actief lid

5 dec 2013
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames...
    Ook ik doe mee..11 mei ongesteld moeten wordwn maar nog steeds niets te zien. Ben wel al 2 weken met vlagen misselijk, pijnlijke borsten en ook zo'n lichte buikkrampjes maar minder dan met ong.
    Durf niet te testen..bang dat ik weer teleurgesteld word pfff... wat een gedoe ook allemaal!!! Ik hoop dat jullie gauw goed nieuws mogen melden ;)

15. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Hallo dames,

Leuk dat jullie meekletsen in deze spanning.
    Wat spannend allemaal, ik hoop voor ons alle dat het raak is.
    Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik durf vandaag ook niet meer te testen, want gisteren was m'n test negatief.

Iemand nog durven te testen?

16. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Nog steeds negatief.

17. Simone444

Simone444 Actief lid

5 dec 2013
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jup...ik heb rond 5 uur een testje gedaan..maar zoals wel weer verwacht..negatief :( ben nu ook pas 2 tot 3 dagen overtijd maar toch...ik zit nu in de fase "als ik dan toch ongesteld word dan kom nu ook maar meteen!!😠".. heb nu bedacht dat ik als er vrijdag nog geen ongi is ik maar weer ga testen. Vertrek vrijdag met de vriendenbubs op een weekend weg..dus dan zou duidelijkheid wel fijn zijn..
    Hoop dat jullie gauw goed nieuws hebben!!!! 😆

18. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ooooo wat spannend dames!! Jullie lopen dus allemaal al overtijd!!! Ik nog niet! Ik moet aankomende vrijdag ongesteld worden! Maar heb dus die klachtjes al wel... als ik vrijdag niet ongesteld word, ga ik zaterdag testen! Mijn cyclus is over het algemeen heel regelmatig. Bij zoonlief was het echt meteen een knaltest (ik was toen 3 dagen overtijd, man was weekend weg in londen dus ik heb gewacht tot hij thuis was, wilde samen testen).... en kan me voorstellen dat de onzekerheid bij jullie echt killing is!!!!! En geen ongi en geen posi test.......... pffff!!!!

Duim duim duim duim duim voor jullie allemaal!!!

19. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Nog steeds geen veranderingen hier. Heb sinds zondag ochtend ook niet meer getest. Vandaag weer tot laat vergaderingen op 't werk dus ook geen test meer kunnen halen :(... Durf eigenlijk ook niet meer de baler aan te gaan van nog een nega test! Bah
    Daarnaast zwaar misselijk gevoeld vandaag en last van mijn borsten. Wat is er toch aan de hand in dit lichaampje :(

20. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Aaah ik weet echt hoe jij je voelt. Ik heb vandaag ook getest geen niks. En je hebt wel een punt als je toch ongesteld wordt kom dan gewoon nu, want dit duurt ook langer voor een nieuwe ronde!!

Ja wacht ff tot vrijdag das wel een goed idee, dan even aankijken hopelijk test je roze!!

Ik voel me vandaag zo lichtjes, beetje duizelig en licht misselijk. Maar m'n lichaam kan me ook voor de gek houden en denk ik gewoon dat ik me zo voel. Heb ff geen idee meer hoor!

Deel Deze Pagina