Ik hoop echt roze voor je! Je hebt nog hoop op een positieve test, ik heb vandaag nog getest en helemaal niks!!!! Haal morgen ff een testje wie weet is het raak! Ik belde de huisarts en kreeg natuurlijk de assistente, vertelt ze me van ja het kan toch dat je een cyclus overslaat denk niet dat je zwanger bent hoor. Ik heb nooit in m'n leven een cyclus overgeslagen en nu opeens kan gebeuren, nou jaa!
Ik hoop dat je meteen we positieve rest krijgt want deze spanning is toch echt killing moet ik zeggen. Wel goed dat je het bij je vorige zwangerschap netjes hebt volgehouden tot je man thuis is. Ik zou dat nooit hebben volgehouden. Dan maar alleen testen haha te ongeduldig. Inderdaad dit is killing ik ga dan denk ik ook van alles voelen ofzo.. Extra op letten. Ik ren ook om de uur wel naar de wc om te kijken of de rode duivels gearriveerd zijn! Ziek eigenlijk he
hoi dames, ik zit hier een beetje mee te lezen Geen idee wnnr mijn NOD is (zie onderschrift) maar deze keer voel ik vanalles.. Als ik jullie berichten zo lees, spannend! Soms denk ik: waarom krijgen we niet gewoon per sms van: je bent zwanger' of kun je in google opzoeken dat je toch wel ongesteld word deze week. Of dat je er gewoon lekker simpel over droomt 's nachts, scheelt zoveel spanning, altijd killing. Dames veel succes voor degene die deze week gaan testen!! Hopelijk veel roze
Haha ik snap helemaal wat je bedoelt, want deze spanning is echt niet te doen. Lekker een sms'je dat het eraan komt, kunnen we ons er makkelijker bij neerleggen haha. Ik hoop ook roze voor je, wie weet is het raak omdat je ook van alles voelt deze keer.
Ook over tijd morgen maar weer eens testen Klachten helemaal niks,niet misselijk,geen last van me borsten echt helemaal niks. Dus zal wel niet. S6 allemaal met testen.
Haha ook al overtijd. Ik hoop ook roze voor jou. Ik heb het ook hoor totaal geen symptomen of iets. Geen pijnlijke borsten of iets. Sinds vandaag in de avond voelde ik me wat lichtjes en duizelig maar ik kan het me ook verbeelden denk ik dan
Nu je het zegt was vandaag ook een beetje duizelig. Maar ga vanuit dat het niet zo is. Dan had ik al een positieve test moeten hebben. Zal morgen ochtend even laten weten. We zijn pas begonnen en ga er vanuit dat het nog even duurt. Zwanger worden is hier geen probleem maar het blijven zitten en de goeie plek. Hoop ook 2 streepjes voor jou. S6 met testen
Ben ook overtijd, vandaag getest maar negatief. Was ronde 7, ik blijf ook hopen op nog een positieve test maar ben bang dat negatief, negatief blijft.. hoe gaan jullie om met de teleurstelling?
Hier geen teleurstelling als het niet zo is. Officieel is het de eerste ronde. Wij hebben al een dochter komt er 1 bij is het heel leuk. Blijft het uit is het ook goed. Toen we voor de eerste gingen,stonden we er heel anders in. Lukt het ons,is er iets mis van die gedachtes. Nu hebben we dat niet,zoveel nuchterder. Weet wel als ik zwanger ben dat ik een hele vroege echo krijg. Dus zitten we niet lang in spanning en dat geeft ook rust.
Goedemorgen ladies, Ik heb vanochtend weer getest. Beetje raar want ik keek heel snel en dacht niks te zien. Toen ging ik een half uur later weer kijken en zag toen een heel licht streepje staan. Ik weet dat het na een half uur eigenlijk niet meer betrouwbaar is maar die andere 2 testen die ik van de kruidvat 2v5 heb gedaan waren beide spierwit, ook na een half uur. En nu dus een streepje. Baal er nu dus van dat ik niet meteen goed gekeken heb. Mijn vriend zag het streepje ook. Dus nu morgenvroeg weer een test en dan meteen goed kijken Wat denken jullie hiervan? Mijn lijf schreeuwt echt dat ik zwanger ben...pfff.... Succes weer allemaal!
Ja het was een roze streep van dezelfde dikte als de teststreep. Ben een beetje aan het googlen en er zijn wisselende verhalen maar ik lees toch vaak dat er bij negatief echt niet ineens een streep komt te staan en dat is ook mijn ervaring bij mijn vorige 2 testen, die testen bleven de hele tijd wit. Nu ineens wel een streep....
Nou..ik had dus ook getest met die van de etos (2 v 10). Gister na 1 min zoals op de verpakking niks...kom ik later op de avond weer op de badkamer en ja hoor..licht streepje!!!! Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken..hou me maar vast aan vrijdag!! Moet wel zeggen dat het me goed doet dat jullie er ook zo mee bezig zijn. Gun jullie natuurlijk goed nieuws maar doet me ook goed wetende dat ik niet de enige ben die er mee bezig is want zo voelt het soms wel... succes ladies!!! Sorry voor de smiley..krijg hem niet weg..dus bij deze: een smilende pony voor jullie 🐴
Zwnagerschapstesten hoeven tegenwoordig niet meer perse met ochtendurine..zal gewoon even niks drinken en dan straks nog een keer testen!
Hier symptomen genoeg Maar met name vollere/zachtere borsten, zeurderig gevoel in de onderbuik en af en toe een beetje misselijk...
spannend! hier ook symptomen. Gisteren voor het slapen gaan een beetje helderrood bloedverlies. Nu voelde ik ook een soort van speldenkopje zitten, bij mijn baarmoedermond (ik checkte even de stand voor de vruchtbaarheid en het cevrix slijm) dus wss heb ik dat opengehaald en vandaar het bloed? Later in bed had ik erge ongi achtige krampen. Na die krampen had ik een vlaag van misselijk... Vanmorgen laat, voordat ik uberhaupt had gegeten kwam er maagzuur omhoog toen ik bukte.. Al paar dagen doen ook boven benen pijn, gevoelige borsten, heb ik het koud, gisteren avond had ik een uur na het avond eten al weer honger, en smaakte de aardbeien raar.. Eind deze maand maar testen als de rode duivels nog niet door breken (verwacht ergens wel, dan kan het niet tegenvallen). Dan is mijn gemiddelde lange cyclus voorbij. De rest die gaat testen, succes! hopelijk op een roze wolk dames!!
Hier ook 1 dag overtijd. Gisteren test CB plus gedaan en negatief. Last van mn borsten en ongi krampen. Temperatuur blijft hoog, 37,8, heb dan normaal bijna koorts voor mijn doen. en handen voelen zo koud aan, heel raar Vandaag nog nie getest.. durf niet
O wat spannend toch bij jullie allemaal. Ik vind het zelf ook zo spannend!!! Om even te antwoorden op de vraag hoe ik met teleurstellingen om ga: geen idee... bij zoonlief was het echt in 1x raak! En nu bekruipt me het gevoel dat het niet in 1x raak is, en nu denk ik 2 dingen......... als 1e ben ik redelijk en denk ik 'geen man overboord, we gaan er gewoon weer tegenaan' ... en als 2e denk ik 'toch echt wel heeeeel erg jammer' .... merk dat het me toch meer doet dan de vorige keer!!! Ik leef helemaal toe naar het einde vd cyclus zeg maar. Maar ik wil dat niet!!! Dus ik ga het proberen nuchter op te pakken! Ons 1e zwangerschap kwam voor ons ook mega onverwacht. Nou ja, we waren heel bewust en gepland begonnen met zwanger worden, maar wie verwacht nou in 1x raak te hebben??? Dus toen waren we overweldigd, blij, gelukkig en toch ook wel verward..