Zeeuwsemeid Het is best mogelijk dat je gisteren nog niet voldoende hcg had voor de cb...deze kan je beter nadat je een positieve streepjestest hebt gehad... Aangezien ze dus meer hcg nodig hebben en omdat ze npu niet bepaald goedkoop zijn
Welke testen kopen jullie eigenlijk??? Ik heb niets in huis, ga er vrijdag of zaterdag 1 kopen als er nog geen ongi is.
Ik heb ook last van kwaaltjes..misselijk met vlagen, gevoelige/volle borsten, ongesteld gevoel maar niet zo heftig en komt en gaat met vlagen, temp 37.7 terwijl ik normaal rond de 36.7/37.1 zit, zenuw gevoel en zin in eten hahaha... Ik ga er voor mijn doen erv rustig mee om op het moment. Wonderbaarlijk genoeg hihi. Blijft nog even spannend.. blijf echt wachten tot vrijdag!! (Zeg ik nu...) De drogisterijen worden rijk van ons ongeduld hoop gauw een positieve test te lezen bij ons allemaal!!!! *geduld is een schone zaak hihi
huismerk kruidvat/etos of wat je wil... ik pak die van 2 voor 10. Die 2v 5 vind ik onhandig en teveel werk hahaha
Ik heb de testen van kruidvat 2 voor 5 euro. Is wel even wat werk met dat pipetje maar ik lees hele goede verhalen over deze test.
Wat spannend allemaal voor iedereen die symptomen.. Ik nog niet bepaald iets eigenlijk alleen gisteren wat duizelig.. @Sax ik snap wat je bedoelt lijkt me ook verwarrend, eerste keer meteen raak en nu niet. Maar wie weet snel roze voor jou! Loslaten kan ik ook niet, ik leef altijd tot het einde van de cyclus en dan lekker hopen dat ik niet ongesteld wordt. We moeten het wel proberen en hopelijk gaat het dan wel lukken. Ik ging net testen, dacht probeer het weer, heeft ie m niet gepakt? Er kwam ook geen controle streepje te voorschijn. Nou ja ik laat het voor nu ook hierbij wordt helemaal gek van elke dag testen!
Ik heb de testen van action 2 voor 1,50. Weet niet of ze zo betrouwbaar zijn hoor! Haha tenminste dat hoop ik gewoon nu
Hallo, Ik zou ook graag mee willen kletsen Spannend nog voor sommige en voel mee met diegene met negatieve testen. Wij zijn pas begoonen met het bezig zijn van het zwanger worden van ons 2e. 4 april heb ik mijn laatste evra pleister geplakt, 14 april was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, 19 april was 'the love making' en 29 april was mijn eisprong die ik getest heb. Zoals jullie lezen heb ik die vruchtbare periodes niet benut, omdat we op het laatste moment besloten om een hormonenloze maand en natuurlijke menstruatie voorbij te laten gaan en de eerstvolgende vruchtbare periode ons best te doen die aankomende 28 mei plaats zal vinden (volgens berekening en op mijn verjaardag hihi). Normaal gesproken duurt mijn cyclus 29 dagen. Dat betekend dat ik vandaag 1 dag overtijd ben. Ik heb geen zwangersschapssymptonen (behalve iets vaker plassen en rommelende darmen) en ook geen signalen van een menstruatie. Aangezien ik me besef dat het uit kan maken dat mijn cyclus nu anders kan zijn doordat het nu niet meer via anticonceptie geregeld word en het net zo goed nu langer kan duren dan 29 dgn plus we het alleen de 19e gedaan hadden, acht ik de kans op zwangerschap klein. Ik probeerde het dus te negeren en gaf stress en een veranderd hormoonhuishouding de schuld van het uitblijven van mijn menstruatie. Maaar, haal een zwangerschapswens maar uit het systeem van een vrouw met al haar hoop en wensen. Uhh moeilijk is dat ja! Ik kon het dus niet laten om vanmiddag midden in een stortregen en onweersbui met kind en al de auto in te springen om naar de kruidvat te rijden speciaal voor een test. Thuis aangekomen trok ik het liefst een sprintje naar de wc, maar mn verstand kwam erbij kijken en zei dat de kans te klein is om te testen en geduldig af moet wachten. Tjaa dat laatste is zo goed als mission impossible! Plus omdat mn eerste ochtendurine al verdwenen was zitten de testen nog steeds in mn tas. Maar ik weet nu al dat ik morgenochtend niet weet hoe snel ik plassen wil hihi! Dat wilde ik ff met jullie delen en lees graag nog meer herkenbare verhalen en ervaringen en wens ieder in spanning veel succes en de kracht het geduld op te kunnen brengen waar ik duidelijk tekort aan heb haha
Er zijn verschillende ervaringen met de action.. Ik heb er nooit problemen mee gehad.. Testte altijd wit, behalve in de maand dat ik zwanger was.
Ik heb vandaag 2voor5 gehaald van het kruidvat. Maar ik laat hem rustig in mijn nachtkastje zitten tot einde van deze maand. In de 3e ronde heb ik er veel testjes doorheen gegooid (van de DA) en toen had ik een lange cyclus van 95 dagen... En zoals al gezegd werd, de drogisterijen verdienen goud geld zo! Degene die hun testdrang ook willen/moeten onderdrukken, succes!!
Ik vrees dat ik morgenvroeg niet meer hoef te testen. Heb sinds het einde van de middag hele licht bruine afscheiding dus dat zal wel een voorbode zijn van de menstruatie Wel raar want het begon vanochtend met doorzichtig, daarna werd het heel licht gelig en nu dus heel licht bruin. Wat is er toch met mijn lichaam aan de hand, voel me precies als tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik vind het ongelooflijk dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, kan echt wel janken. Ik hoop voor de anderen dat ze binnenkort een positieve test hebben.
ladiesss hier ook het zelfde verhaal.. 5 dagen overtijd.. en nog steeds GEEN ongi of positieve test. vermoeiend is dit.. ik ben al 17 maanden bezig, allerlei hgs onderzoeken, heb 4 weken geleden laparoscopie gehad, geen oorzaak te vinden bij mij of me man. nu ik deze site heb ondekt, zie ik dat het helemaal niet raar is dat men zo lang doet over een zwangerschap, het geeft mij een fijn gevoel dat ik niet alleen ben. ik duim voor jullie damess!
Net ook weer kv 2/5 gehaald. Twijfelde even over die early testers van de kv met dat kruisje maar aangezien ik die hier niet echt vaak voorbij heb zien komen toch maar niet gedaan. Morgen dan maar voor de derde keer testen... ga er eigenlijk niet vanuit dat die nu inneens wel positief is. Maar wat is er dan aan de hand?? Bah