1 dag overtijd nog geen rode duivels zou het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flying, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Wat rot om te lezen Ladies. Ik heb net een test gedaan en die was negatief. En nog steeds geen teken van een ongesteldheid terwijl dat, zonder gein, daaaaaagen van te voren te voelen is.

Godsamme. Wat word je hier toch neerslachtig van he!

2. linnie88

linnie88 Actief lid

6 aug 2013
    223
    10
    18
    welkom Glamouriana je bent idd niet alleen. Hier ook iemand die al bijna een jaar bezig is! Weet dat ik niet moet zeuren omdat sommige al langer bezig zijn..

Lita vervelend he dat je niet weet hoe of wat! Ik heb vdaag ook de kv 2/5 ben benieuwd. Jij heel veel succes morgen op naar het roze!!!

Flying & rijswijkse aaah balen zeg! :(

Oreokoekje Daar wordt je idd neerslachtig van, hopelijk snel meer duidelijkheid voor jou!

3. Rati

Rati Lid

29 jul 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend om te lezen! Tis erg moeilijk en frustrerend, maar hou vol goede moed!!
    Morgenochtend bij het plassen checken wat mij testje voor nieuws zal brengen

4. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Ik hoop voor jullie alle nog roze morgen! Nog ff de moed erin houden dames xx

5. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0

Ik weet precies wat je bedoelt, ik helaas ook al bijna een jaar bezig. Dacht ik he goed nieuws word maar niet ongesteld maar helaas, hup naar de volgende ronde.

@ rijswijske hopelijk hebben we de volgende ronde wat meer geluk!

6. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    S6 met testen die nog moeten.

Hoop het voor ons Flying!
    Ben je al lang bezig?
    heb geen zin om ongesteld te zijn tijdens de vakantie dus goed argument :D

7. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Oh lees het al.

8. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Zeker een heel goed argument. Hopelijk is het raak dan haha.

Helaas al een bijna een jaar en jij?

9. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

26 okt 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Hier nog steeds geen ongi, het is nu 2 dagen geleden dat ik getest heb,dus durf nog niet zo goed opnieuw te testen.
    Zou ronde 24 ons lucky number dan zijn??
    Spannendd...

10. Mummy2012

Mummy2012 Lid

17 okt 2013
    78
    0
    0
    Ik ben helaas ook ongesteld geworden.
    We gaan weer vrolijk verder, ik heb wel besloten om er niet meer zoveel mee bezig te zijn want ik doe er mezelf en mijn omgeving geen plezier mee.

Iedereen die nog gaat testen, heel veel succes!

11. Rati

Rati Lid

29 jul 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn testje was zojuist negatief :'(

12. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Dit wordt de 2de ronde.

13. Mummy2012

Mummy2012 Lid

17 okt 2013
    78
    0
    0
    Weet je wat het is dames :(

Ik word volgende maand al 33 en ben zo bang dat ik dadelijk te oud ben om nog een kindje te krijgen en mijn wens om een tweede te krijgen is zo groot!
    Ik geniet elke dag van mijn zoontje van 1,5 maar als ik er aan denk dat ik nooit meer zo kan genieten van een tweede kindje en een voor mij compleet gezin dan word ik heel erg verdrietig.

Misschien ben ik allemaal wat voorbarig want ik ben pas in december gestopt met de pil en we zijn vanaf afgelopen maand pas echt gepland gaan 'klusssen' (vind dit een heel raar woord maar goed...) maar voor mij tikt de biologische klok heel hard :(

14. Rati

Rati Lid

29 jul 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je Mummy2012! Dat je voor je gevoel nog soort van moet opschieten maakt het er inderdaad nog moeilijker op.
    Ik had zojuist ook een negatieve test en ondanks ik besef dat ik niet mag zeuren aangezien wij ook net weer bezig zijn voor een 2e was ik toch een beetje verdrietig.
    Vind het maar raar dat ik vandaag 2 dagen overtijd ben en toch een negatieve test heb. Dan maar liever ongi, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
    Vraag me ook af of het bij mij ook na een paar dagen een ander uitslag kan geven en alsnog zwanger kan zijn ondanks mn test zojuist negatief was?? :(

15. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    10 dagen later... Toch ongi geworden :(:(:(
    Het wil gewoon niet meer lukken:x

Succes nog dames op het wachtbankje!
    Dikke knuf voor dames op rood.

16. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ach dames.. wat balen voor jullie allemaal!!! Vandaag zijn we even ''zielig' maar morgen gaan we er allemaal weer tegenaan!!

Hier nog niet getest...blijf vage klachtjes houden... zou oorspronkelijk morgen ongi moeten worden, maar voel op zich nog niets aankomen. Wel de hele dag al vage bruine afscheiding dus tja... ik DENK ook nieuwe ronde nieuwe kansen... Maar toch... als morgen niet doorzet, koop ik een test en ga ik zaterdag testen.

17. Simone444

Simone444 Actief lid

5 dec 2013
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames.. vervelend om te lezen dat jullie ongesteld zijn geworden. Kop op voor de volgende ronde!!!! Hier is er weinig nieuws..nog steeds niet ongi en vandaag rond half 1 weer getest...noppes nada :( word geeeekkkk!!! Maar goed..morgen maar eens met ochtend urine proberen... begin zelfs aan de testjes te twijfele..maja 2 voor 10 euro vd etos mag toch wel zijn werk doen!!
    Succes nog voor de afwachtende dames ;)

18. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

26 okt 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Hier ook weinig nieuws.. vandaag 3 dagen overtijd
    Gisteren getest en negatief.. laat mn ongi dan maar komen hoor.
    Ben er een beetje verdrietig door.. als het nu niet is gelukt, gaan we weer verder met de IUI behandelingen:(

19. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

26 okt 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Ik mag op rood..
    op naar de iui behandeling

20. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik heb hetzelfde als jou, Simone! Niks. Ook op de test niks...En ik voel ook niks aankomen.

Deel Deze Pagina