Hallo allemaal, Ik had gisteren ongesteld moeten worden. En vandaag is dag 2. Vanmorgen was ik kotsmisselijk en had geen eetlust. Het kwam in een vlaag en was snel weer over. Toen ik een hap nam van mn brood moest ik overgeven want het smaakte me niet. Toen heb ik een test gedaan maar die is negatief. Heb ik toch te vroeg getest? verder heb ik krampachtig gevoel in m'n onderbuik. Een ander gevoel als dat ik ongesteld ben. Zou ik nog een week moeten wachten met testen? een paar weken geleden had ik wat druppeltjes bloed in m'n ondergoed, van misschien eventuele innesteling? Ik word erg onzeker van een negatieve test.. Wat zeggen jullie ervan? Groetjes
Innestelingsbloed komt dacht ik helemaal niet zo vaak voor. Oh las net ergens: Zon bloeding komt in ongeveer 20% van de zwangerschappen voor. Het gebeurt dus vaker niet dan wel. Maar ehh hoe lang geleden ben je gestopt met ac en zijn je cycli sindsdien regelmatig? Als je pas gestopt bent kan t ook nog zijn dat je lichaam aan t 'ontpillen' is
Ik heb een implanon gehad. Sindsdien weer normale cyclus. Implanon hoeft in principe niet te ontpillen omdat er niet hormonen inzitten zoals in de pil. Ik ben na uithalen precies 4 weken erna ongesteld geworden. En nu blijft het uit. Voor de implanon altijd regelmatige cyclus gehad.
Nou er zitten toch hormonen in. Ik heb jaren de nuvaring jaren gebruikt (lage hormoonafgifte) en achteraf bekeken denk ik dat mn lijf 8 mnd nodig heeft gehad voor mn cyclus weer echt op orde was. Eerste keer ook gewoon na 4 wk ongesteld en daarna 34/32 en cyclus 4 duurde opeens 54 dagen. Dus pin je er niet op vast dat het meteen weer normaal is na de verwijderen. Verder zijn er mensen die later positief testen maar gemiddeld genomen denk ik dat je met een negatieve test (echt omowit?) na je nod niet veel kans maakt op een zwangerschap. Sorry maar ik probeer zo oprecht mogelijk met je mee te denken
hallo ik lees even mee ik zit namelijk met hetzelfde probleem...ondanks dat ik bij mijn jongste kindje 1 dag na nod pas heeeeeel licht posi testte en 3 dagen na nod zag je de streep duidelijk maar ook geen knaller. ik ben nu dus 2 dagen overtijd...altijd regelmatig ongesteld en al een hele poos van de pil. vanmorgen nog getest...omo wit..maar geen ongi.
Hallo magdalena, Ik heb gebeld naar het telefonisch spreekuur Van m'n huisarts Zij vertelde me dat het goed mogelijk is dat je niet bij 1 dag overtijd meteen een positieve test in handen hebt. Volgende week weer testen! En anders heb je misschien een langere cyclus deze maand ik ook. Afwachten!
En hoe lang is je LF? Hoeveel dagen zitten er tussen je eisprong en je NOD? Dat kan ook nog wel eens uitmaken. Als je een hele korte LF hebt duurt het gewoon wat langer tot je positief kunt testen. Ik duim voor je!
Dit dus! Als je luteale fase bijvoorbeeld 9 dagen is dan is het logisch dat je op nod meestal nog niet positief test. Is je luteale fase bijvoorbeeld 15 dagen dan is de kans dat je op nod positief test bij een zwangerschap juist heel groot. Er is 15 dagen na een bevruchting namelijk veel meer hcg aanwezig dan 9 dagen na de bevruchting.
Hallo Ik heb in maart mijn implanon eruit laten halen. Precies 4,5 weken later werd ik weer ongesteld. Ik weet niet welke cyclus ik nu moet aanhouden? kort lang? Begint je cyclus weer zodra het eruit is of hoe werkt dit nu verder? Ik kan me niet meer herinneren of ik voor de implanon wel.regelmatig werd. Maar mij is wel verteld dat zodra het eruit is je weer Vruchtbaar bent. Maar ik weet dus niet hoelange cyclus i. Moet aanhouden nu. Help herkent iemand dit? 29 april was ik voor het laatst ongesteld