1 dag overtijd, wel het gevoel ongesteld te worden.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Johanna1986, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik ben nu een dag overtijd. Sinds gisteravond het bekende menstruatie gevoel, vanochtend met een nog heviger gevoel wakker geworden. Had uit voorzorg gister avond al maandverband in gedaan. En dacht vanmorgen bij het wakker worden echt iets te voelen lopen. meteen naar het toilet.. maar niets. Geen bloed te vinden. De buikpijn is wel erger en voelt echt alsof ik ongesteld moet worden.. maar tot heden nog niets. Durf ook nog niet goed te testen, bang dat ik alsnog ongesteld ga worden..

2. Baby94

Baby94 Lid

21 mrt 2016
    60
    14
    8
    Heb ik ook al een paar keer gehad. Dan kwam het 's middags of 's avonds ineens doorzetten..

3. Johanna1986

Voor mij is het een beetje nieuw, maar goed kan nog alle kanten op inderdaad. Maar nog steeds geen rood te bekennen.

4. bea1988

bea1988 Actief lid

10 jan 2016
    245
    40
    28
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje ben ik op mijn nod wakker geworden met vreselijke menstruatiepijn. Tot mijn grote verbazing geen bloed, ik dacht ja komt nog wel. Toen er 's avonds nog geen bloed te bespeuren was, toch maar snel naar het kruidvat en een positieve test. Zoontje is nu 2 jaar.

Maar hoe zeker ben jij van je eisprong? Gebruik je ovulatietesten of temperatuur je? Want ik heb ook wel eens mijn menstruatie pas één of twee dagen later gekregen dan normaal. Ben altijd vrij regelmatig, maar een dag verschil komt heus wel eens voor.

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik had dit bij mijn eerste, flinke krampen en ik trouw iedere dag een maandverband, zo overtuigd dat het nu dan toch echt los zou barsten ;). Een week later nog steeds geen bloed, nog steeds krampen en nog steeds gevoelige borsten... toen begon er bij mij langzaam een belletje te rinkelen ;). Ik had gewoon gedacht dat 'zwanger' op een magische manier heel anders zou voelen of zo, ha ha :). (en dat was ook wel waar, maar dat kwam pas de week daarna, 6 weken zwanger...)

Als ik niet zwanger ben dan is het met krampen eigenlijk echt wel binnen 24 uur dat menstruatie goed op gang komt.

Ik duim voor je. Ik zou het testje wel wagen, dan kun je het ook weer een beetje loslaten als test negatief is (tenminste... zo werkt het bij mij).

6. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Heb je al een testje gedaan?

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Wanneer benje met anti conc gestopt?

8. Johanna1986

Nog steeds geen rood te bekennen. Ik heb twee kids van 6 en 4 maar geen idee meer hoe het toen was. Ik ben gestopt sinds december en mijn cyclus was meteen goed eigenlijk. Ik doe niets voor de eisprong, voel hem meestal door een steek en zeurend gevoel in de onderbuik. Maar goed als ik morgen nog geen rood heb gespot ga ik een testje wagen. Vooralsnog ga ik er van uit dat ik gewoon ingesteld word. Heb ook geen symptomen, alleen menstruatie krampen en n opgezette buik want mn darmen rommelen flink.

9. Johanna1986

Bij mij is dat dus meestal ook zo. Dan begint het in de avond te rommelen en smorgens als ik naar het toilet ga is er net of er iemand vermoord is haha. Had jij ook geen symptomen verder alleen dat zware gevoel en krampen?

10. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik had ook.die krampen al vanaf 10 dpo.
    Had ook al een pak tampons gekocht, maar na 8 dagen nog steeds geen menstruatie.
    Uiteindelijk toch maar een test gedaan en het tweede streepje knalde ervan af.

11. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Ik heb bij mijn tweede en derde én ook bij deze zwangerschap een soort van menstruatiekramp gehad rond mijn NOD.

Heb je al een testje gedaan?

12. Johanna1986

Ik heb nog geen test gedaan, wacht het af tot morgen en dan ga ik er eentje halen!

13. melissanda

melissanda Actief lid

25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    Oeh spannend johanna hopelijk op een goed bericht morgenb

14. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend! Ik duim voor je! Hier bij zwangerschappen altijd menstruatiegevoel gehad, hield ook wel aan tot 6 weken zwangerschap. En dan steeds verbaasd zijn als je geen bloed ziet hahaha. Succes morgen!

15. Johanna1986

Dank je wel dames! Vind het zelf ook spannend. Maar ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word. Ik houd jullie op de hoogte!

16. Johanna1986

Net wakker geworden met n enorm zwaar gevoel in mn onderbuik, dacht echt oké het is zover ben ongesteld! Meteen na het toilet gegaan, maar geen rood in geen velden of wegen te bekennen.. vind het zooo spannend!!

17. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

En heb je al getest?

18. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Johanna ik duim voor je! Ik zit in hetzelfde schuitje, gister op nod negatief getest maar al dagen regelmatig wat buikpijn en soms rugpijn. Nu ook vreselijke hoofdpijn erbij. Ik verwacht ook gewoon ongesteld te worden maar we hopen natuurlijk van niet😉 Ik lees het wel als je getest hebt. Ik heb mezelf beloofd niet meer te testen voor het weekend🙄 Succes

19. Johanna1986

Hey Dames, ik heb nog niet getest. Ook nog steeds geen ongesteldheid. Ben zo bang dat ik een test ga halen en ik alsnog ongesteld word.. Pff. Ik denk dat ik het nog 2 dagen afwacht en donderdag samen met mijn man er een test tegen aan gooi..

Leii: Wat spannend meid! Leest vaker dat dames op de dag van hen NOD negatief testen en twee dagen later positief. Ik duim met jou mee! Wil jij iets laten weten als je weer hebt getest? Ben benieuwd!

20. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Spannend. En die minuten om te wachten als je getest hebt. Ook altijd zo raar. Super spannend en dan dé uitslag. Niet zwaar teleurgesteld wel ongeloof en helemaal trillen.

Deel Deze Pagina