Hallo ladies, Ik heb even een vraagje aan de dames onder ons die ovulatietesten gebruiken: Wanneer krijgen jullie pijnlijke/vollere borsten gelijk na jullie eitje of een aantal dagen erna? En wanneer voelen jullie ovulatiepijn? Als je eitje springt of de dagen erna? Alvast bedankt! Succes allemaal deze ronde! Liefs Mickey
Hi Micky, Dat is denk ik voor iedereen anders. Ik merk persoonlijk niets aan mijn borsten maar wel aan mijn huid (acne wordt aanzienelijk minder). Krampjes in mijn buik heb ik niet altijd maar soms wel. Tevens is het nooit "precies" te bepalen wanneer je ei exact springt. Succes meis ik zie dat je ook al een tijd bezig bent. Groetjes Silla
Bij mij komen de pijnlijke borsten pas een paar dagen na mijn eisprong. En de ovulatie pijn voel ik meestal direct na een positieve ovulatie test. Dus vlak voor en tijdens de eisprong. Daarna is het meteen over (en temp gaat omhoog)
By the way... Ik heb net 10 min. geleden een SMILE op mijn digi ovu test gehad! Yahooo! Dus vanavond, morgen en (hopelijk) overmorgen gaan wij aan de "klus"! (we nemen deze ronde maar het "zekere van het onzekere" )
Ik heb vanaf mijn eisprong regelmatig ongi-krampen/zeurderig gevoel in bm. De pijn aan mijn borsten wisselt; de ene keer al vlak na mijn ei, maar in elk geval altijd de laatste 4/5 dagen voor mijn NOD (=11/13 dagen na mijn ei), dan voelt het echt alsof ze blauw zijn...
hier is het verschillend de ene keer veel last an dere keer niet tot weinig ook ik gebruik ovutesten gr maria
De borsten voel ik pas een paar dagen later en ook niet altijd trouwens... De ovulatiepijn voel ik wel op de dag van, of de dag na de posi test.
Ik krijg na mn eisprong wat puistjes, verder geen gevoelige borsten of wat dan ook.. oh ja en buikpijn voor dat het ei springt..
Mickey, ik heb er nu even extra op gelet; zaterdag een bijna positieve test, zondag echt positief (zie album). Vanaf woensdag had ik al vruchtbaar slijm, vanaf zaterdag behoorlijke "eipijn" (krampen, steekjes), tot maandagmiddag. Begin nu een beetje zwaardere en lichtjes pijnlijke borsten te krijgen, dus 1 a 2 dagen na eisprong (vermoed dat mijn eisprong gisteren is geweest). Ik hoop dat je er iets aan hebt...
Bedankt voor al jullie duidelijke reacties! Ik heb elke maand last van mijn borsten. Zo zie je maar dat het echt per persoon verschilt. Nu zijn mijn borsten slapper en minder pijnlijk, voor mij een teken dat mijn ongi eraan komt.