1 dag overtijd + wit slijm?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jane1981, Oct 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Tja het is maar wat je gevoel in geeft. Ik zou zelf denk ik niet kunnen wachten.

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    In principe hoeven testen niet meer speciaal met ochtendurine. Als je het op een ander tijdstip doet moet je er wel zekervan zijn dat je daarvor niet teveel hebt gedronken. Al sik jou was zou ik gewoon nog een paar dagen wachten, is ook steds zo naar eennegatieve test en over een paardagen zal hij eerder positief uitwijzen.

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik word er iig al behoorlijk gek van, ik ben altijd netjes op tijd en nu....

Hoop iig in een paar dagen te kunnen melden dat het nu eindelijk eens posi is..maar ja dat hopen we allemaal natuurlijk

4. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Ik zit ook in dit schuitje, tot nu toe negatieve testen maar wel een dag of 5 vage krampen onderin mijn buik, veel dik wit slijm verlies, lage rugpijn, er verschijnen ook blauwe aders op mijn (.) (.) en ze doen zeer vooral aan de zijkanten beide, hoofdpijn en ik loop al 2 dagen met een enorme kleur op mijn smoeltje...
    Ik moet morgenvroeg bloedprikken bij de huisarts en hoop s'middags eindelijk de uitslag te hebben....ben héél erg benieuwd !

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Tsja bekende klachten, heb ik ook en soms lijkt het echt alsof mijn tepels zo branden, vanochtend na het douchen zegt me vriend in 1x je (.)(.) zijn voller..

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben vandaag 9 dagen overtijd met krampen in inmiddels zere boobies, vanochtend getest en negatief.
    ik had vanaf de dag dat ik ongi moest worden dik wit slijm, ook geel erbij.
    ik ga er toch vanuit dat een negatieve test niet zwanger betekent. bloedprikken ga ik dan ook niet doen.
    hoop voor jullie dat het alsnog posi wordt, maar eerlijk gezegd heb ik er mijn twijfels bij :(

7. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Hey meiden ben net terug van de dokter.........

Helaas krijg ik pas aankomende maandag de uitslag van de bloedtest :cry:
    Maar.....
    Hij heeft bij mij inwendig onderzoek gedaan en mijn baarmoeder was opgezet, gezakt en erg gevoelig vooral aan de linkerkant volgens hem waarschijnlijk toch een innesteling :D
    Aangezien ik al 6 dagen krampjes heb kon dit een late innesteling zijn en is het idd nog iets te vroeg om al een positieve thuistest te hebben, vandaar dat ik maandagmorgen ook ochtend-urine mee moet nemen als ik voor de uitslag van de bloedtest kom.
    Met alle bijbehorende symptomen die ik nu heb gaf hij me alvast héél voorzichtig een felicitatie!

Ik laat mijn banner eventjes nog staan zo tot maandag, dan heb ik alle zekerheid maar ben nu al erg blij en opgelucht ;)

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

alvast ook een voorzichtige feli van mij dan! ik duim voor je! :D

9. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Oh spannend zeg, Mystic Sun!
    Ik hoop dat het echt zo is, maar de dokter geeft het ook al wel een beetje aan.... Ik ga je dinsdag echt feli... ;)

10. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Ja ik hoop het ook allemaal, het is zo erg gewenst en maakte me al de hele week er erg druk om Pfffffff.
    Al die symptomen, steeds meer en heviger dat kon haast niet anders of mijn lichaam moet me wel heel erg voor de gek houden dit maal.
    maar bij mijn laatste zwangerschap (MK februari) had ik exact dezelfde symptomen vandaar dat ik zo twijfelde door die negatieve testen, maar hoop idd op meer duidelijkheid maandagmorgen maar ik heb nu zoiets van mezelf van "zie je nu wel" alhoewel het nog erg vroeg is om te zeggen dat het goed zal blijven gaan, ik hoop zo dat dit beepje blijft zitten dit keer.......

11. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Ja, je lichaam kan je goed voor de gek houden... Ik zou zeggen ga lekker allemaal leuke en gezellige dingen doen tot dinsdag... dan gaat de tijd ook wat sneller en ga je er wat minder aan denken. ;)

12. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Wow nog een paar daagje sspannend dus!

13. vlinder85

vlinder85 Lid

Jul 17, 2008
    44
    0
    0
    pff hier nog geen nieuws nu 2 dagen overtijd

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ook hier nog steeds geen ongi te bekennen, op advies van de medische dienst op mijn werkt toch even een testje gedaan, alleen van etos, eigen merk..
    En...volgens mij vriendin ziet ze heel vaag een lijntje, echter ik zie het niet..
    Heb een kringetje erom gezte, wellicht kunnen jullie wat licht bij schijnen?

15. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    ik zie het eigenlijk niet... maar misschien andere meiden wel... Ik ben meer op dat rondje er om heen aan het kijken....

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Tsja ik zie dus ook niets, maar de symptonen nemen momenteel erg toe, misselijk, krampen, maagzuur aders op en rond me (.)(.) moest rennen vandaag ivm mijn werk (bewaarder in gevangenis) had het gevoel dat ik alles eruit zou gooien en nu ook maagzuur...

Word er gek van...

17. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Ik kan het me helemaal voorstellen...
    Ik hoop echt voor je dat je gewoon lekker zwanger bent ;)
    Ben benieuwd naar reacties van de andere meiden...

18. vlinder85

vlinder85 Lid

Jul 17, 2008
    44
    0
    0
    ik weet niet of ik een vaag lijntje zien! de ene keer wel heeeeeel vaaaaag en de ande keer niet maar dan kijk ik teveel na het rondje net als bootsy! wacht even af en test later nog een keer!
    spannnend hoor! het is je gegunt

19. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Hier eentje die de moed toch laat zakken, had vanmorgen urine bewaard want de testen van sensitest kwamen vandaag binnen, de ultra gevoeligste had ik besteld maar helaas, net getest en géén tweede streepje dus voor de zoveelste keer negatief........ :cry:
    Ben bang dat de bloedtest van de huisarts maandag dan ook niets uit zal wijzen...
    Tevens is mijn vage buikpijn (krampjes) ineens een héél stuk minder sinds vanmorgen, maar mijn (.)(.) doen nog wel erg pijn.
    geen idee wat er allemaal aan de hand is maar hoop dat ik snel duidelijkheid kan krijgen van mijn lichaam want dit is echt NIET leuk meer.
    We gaan ons aankomende maandag officieel aanmelden voor IVF, dit was wegens mijn ziekte ons al aangeboden maar we wilden het eerst zelf proberen maar met dit allemaal en dat wachten vind ik het niet waard pfffffffff zit er helemaal doorheen, dus we melden ons aan voor het IVF traject en in de tussentijd blijven we gewoon nog proberen....
    Maar ik ga zelf niet meer testen, heb het ermee gehad nu...

20. vlinder85

vlinder85 Lid

Jul 17, 2008
    44
    0
    0
    sterkte ermee!
    hier nu 3 dagen overtijd...valt me op dat ik wel vaak moet plassen en maar hele kleine beetjes! wie heeft dat ook?
    en ben smiddags tegen uur of 3 beroerd :-S

Share This Page