Heb op 29 juli een miskraam gehad en toen op 23 augustus weer ongesteld geworden. Nu had ik gisteren weer ongi moeten worden, maar helemaal niets...... Heb deze maand wel sex gehad, maar voor het zingen de kerk uit zeg maar Dus ik ga er zeker niet van uit dat ik zwanger zou kunnen zijn nu. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet denken... Kan natuurlijk dat mijn cyclus nog in de war is na mijn miskraam... We zullen zien..........
Ha meis....voor het zingen de kerk uit...dat deden mijn ex en ik ook zo'n 13 jaar geleden...het resultaat daarvan zit nu in de brugklas...
Spannend hoor!! Voor het zingen de kerk uit: Net zoals SandraK hebben mijn man en ik dat 11 jaar geleden ook gedaan.. Ons resultaat zit nu in groep 8 ... Liefs,Alida
hey meis wat spannend!!! zou zeker ff wachten met testen!ga in ieder geval hard voor je duimen liefs donky
hahahaha, SandraK ik moest zo lachen om je reactie!! maar ja de kans dat Patriciaa zwanger is is toch wel aanwezig
moest ook al lachen Maar ik ben niet zwanger nu, vannaochtend zijn die in alle hevigheid gekomen. De hele maand was ik er niet mee bezig ook vanwege dat we niet in de kerk gezongen hadden Maar als je dan een dag overtijd bent ga je toch denk he