ongesteld na verwijderen mirena..

Discussion in 'Zwanger worden' started by dorri, Sep 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorri

dorri Bekend lid

Sep 20, 2006
    916
    0
    0
    hi :D

even een vraagje,

ik heb 23 augustus mijn mirena spiraaltje laten verwijderen, nu zijn we inmiddels bijna een maand verder maar mijn menstuatie laat nog op zich wachten :(
    nu wilde ik graag weten of er meer van jullie de mirena hebben gehad en hoelang de menstruatie dan bij jullie op zich liet wachten.
    Intussen ben ik aan de monnikspeperdruppels van Bloem en daar ben ik bijna een week mee bezig, ik heb sindsdien wel zere en zware borsten dus misschien dat het dan toch snel komt :scratch: ?
    ik hoop dat jullie je ervaringen met me willen delen, iedereen is verschillend natuurlijk maar zo kan ik er een beetje achterkomen wat de ervaring hiermee van lotgenoten is of is geweest..

hoop op jullie reakties
    liefs dorri :)

2. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    hoi dorri,

ook ik had een Mirena spiraal, heb die half april laten verwijderen en na 35 dagen had ik mee eerste ongi...........
    ik las dat je al begonnen was met monnikspeper.....ik heb er geen ervaring mee maar ik heb begrepen dat dat alleen een gebruikt "mag" worden als je menstruatie echt van slag is..............
    Heb je een test gedaan....................toen ik namelijk bij mijn 2e mijn spiraal had laten verwijderen bleef mijn ongi ook uit........maar toen bleek ik al zwanger........... :)

hoop dat je snel zekerheid krijgt , suc6

3. dorri

dorri Bekend lid

Sep 20, 2006
    916
    0
    0
    @remeber

Hi remember,

Ansemilla van bloem verteld op de bijsluiter het volgende
    ansemilla is een natuurlijk middel voor de vrouwelijke geslachtsorganen. Het bevordert o.a. een normale en regelmatige menstruatie en helpt bij ongemakken voorafgaand aan de menstruatie, verder wist de verkoopster mij te vertellen dat het ook reinigend werkt op de geslachtsorganen.

ik heb i.d.d voordat ik begon vorige week een test gedaan negatief
    en vandaag nog maar een x :oops: je kunt er beter zeker van zijn niet?
    in ieder geval bedankt voor je reactie op de 35 dagen zit ik nog niet dus we wachten af ben benieuwd wat de ervaringen van onze medebezoekers zijn :)
    liefs dorri

4. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    heel veel suc6, ik hoop dat je nog meer reacties krijgt..........

iig veel plezier met "klussen".......en hoop dat je snel zwnger mag zijn.. ;)

5. dorri

dorri Bekend lid

Sep 20, 2006
    916
    0
    0
    @rember

ik hoop hetzelfde voor jou uiteraard! ;)

grtjs dorri

6. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

Aug 19, 2006
    328
    0
    0
    mijn Mirena is 1 augustus verwijderd, 4 augustus werd ik ongesteld, daarna 7 september ongesteld.

Voor de rest is het gewoon maar even afwachten.
    Pas na een paar rondes kun je denk ik wat meer zeggen over je cyclus of niet?

7. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Dit verschilt idd per persoon.
    Als je nog niet op 35 dgn zit, zou ik gewoon nog ff afwachten. Het is heel normaal dat je cyclus na het verwijderen van de mirena af kan wijken; dit kan zelfs een paar mnd zo blijven :(
    Zelf kreeg ik gelukkig meteen mijn menstruatie en heb ik daarna meteen een zeer regelmatige cyclus gekregen.

Succes met afwachten.....

8. dorri

dorri Bekend lid

Sep 20, 2006
    916
    0
    0
    @remember
    @divanaatje
    @noralien

Hi meiden, geloof het of niet maar vanacht zijn de rode duiveltjes :evil: :evil: gekomen! ben er blij om :D ! en nu maar hun eerstvolgende bezoekje afwachten zodat ik wat duidelijkheid over mijn cyclus krijg!

Groetjes Dorri

Share This Page