Hai meiden. Gisteren was mijn NOD. Al 3 maanden achtereen keurig elke maand op de 13e ongesteld.. En tot nu niks! Erg spannend natuurlijk. Heb net een testje gedaan, niet met ochtendurine. Heb een test gedaan van zwanger&kids. En een heeel licht streepje. Moet het nu niet zijn dat het streepje donkerder is? Ben zo bang dat er toch iets fout is gegaan.. Of word hij nog donkerder? Liefs een onzekere firefly..
Hey firefly, Streepje is streepje, hoe licht ook. Staat normaal ook vermeld op de verpakking of de bijsluiter. Ik denk dat we u al voorzichtig mogen proficiat wensen !!! Waarschijnlijk is je hcg nog wat laag. Doe morgenvroeg met ochtendurine misschien nog eens een testje. Succes!!!!!
@ poppemie, ik geloof het nog niet helemaal. Omdat ik al 2 keer een vmk heb gehad ben ik heel angstig ! Denk dat ik probeer te wachten tot dinsdag .. Dan ben ik ook vrij die dag. Kan ik meteen een digitale halen als ik weer een streepje heb! Bedankt voor je antwoord. Hoop dat meer meiden dit herkennen.. Of me even een duwtje willen geven de komende dagen in !
Ja als je zoiets hebt meegemaakt ben je natuurlijk veel voorzichtiger. Ik kan je ongerustheid dan wel begrijpen. Ik hoop zo dat het goed zit deze keer en dat het nu wel mag blijven plakken! Duim, duim, .... en hou me op de hoogte éh!
Dank jullie voor de lieve reacties ! Het gekke is nog, we hebben helemaal niet regelamtig geklust deze maand, en had al tegen mezelf gezegd dat het deze maand niet gelukt kon zijn. Dat zou wel heel maf zijn na die 10 maanden geregeld klussen en een maand bijna niet en dan is het raak... Ik hoop zo dat het zo mag zijn..
Ik weet niet of het onderzocht is hoor, maar misschien is je man licht verminderd vruchtbaar en duurt het bij hem ietsje langer voordat zijn goedje op kracht is. Dan zou het juist voordelig kunnen zijn om niet te vaak te klussen en dan is het juist logisch dat je nu wel zwanger wordt, nu je wat minder seks hebt gehad. Het zaad kan dan een stuk sterker zijn. Maar goed, dat is maar een suggestie en dat zul je nooit weten.
@ Saskia, ja dat zou idd kunnen hoor Laten we het hopen .. Dat het nu raak is dan he ! Hebben het niet laten testen. Hier geen ongi te bekennen.. Morgenochtend ga ik een test doen als de duivels wegblijven ..
Wat super lief dat jullie zo mee-leven ! Bedankt meiden. Ik hoop ook dat het raak is. Ik blijf er ''gelukkig'' wel nuchter onder. Hou ook in mijn achterhoofd dat ik gewoon ongi kan worden. Ik laat het jullie morgen natuurlijk meteen weten zodra ik getest heb !
Hai meiden ! Nou heb een testje gedaan. En het streepje is ietsje donkerder. Maar nog steeds niet overduidelijk !! Wat nu..... Misschien een andere test proberen?
ik zou zeggen: een voorzichtig gefeliciteerd! niet alle huisartsen nemen nog een test af als je het thuis hebt gedaan. Maar begrijp heel goed dat dit erg spannend is.. duim voor je!
Hey! Kan me voorstellen dat je ongerust bent na 2 x een vmk. Toch van harte gefeliciteerd, want zo te lezen ben jij echt zwanger! idd mss vandaag een digitale doen voor je eigen gemoedsrust?
@ Female, ik durf het nog niet te geloven en ga er ook nog niet vanuit.. ga vandaag digitale halen. Maar weet niet of ik er al meteen 1 moet doen. Omdat doe streepjes nog errug licht zijn !