oi oi ko hier nu bijna niet meer, alleen om berichtjes te lezen soms... moet zeggen nu ik er minder mee bezig ben met zwanger worden heb ik tot nu toe ook minder klachten, ben net ziek geweest en nu gelukkig weer beter, was gelukkig maar 1 dagje ziek... heb nu alleen heel erg trekkende pijn in mijn buik en naar mijn rug, erg vervelend... verder nog geen klachtjes... maar denkl ook dat het deze maand niet raak kan zijn... mijn vriend en ik hebben weinig gevreeen deze maand, heb op de banner mijn laatste cycles aangehouden... als deze goed is heb ik wel op mijn vruchtbare dagen gevreeen en met mijn eisprong, hopen dat het goed is... heb alleen geen eisprong gevoeld heb wel vaker pijn gehad dan 1 keer als ik mijn cycles van 36 dagen aanhoud zou het ook nog wel goed zitten, en dan zou ik mijn ongie moeten hebben op 14 februari, valntijnsdag...maar als ik mijn cycls van 39 dagen aanhou zou ik ook nogh wel zwanger kunenn (zijn) maar dan is mijn ongie pas 17 februari wat moet ik nou?
hoi ik heb ook altijd een lange cyclus heel verwarrend altijd omdat ik ook vaak niet weet welke dag mijn evt test dag moet zijn maar misschien is je eitje wel bevrucht wie weet ik voel de ene keer duidelijk mijn eisprong en de anderen keer voel ik het niet en mag dan bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad en dat klopte dan wel gehad niet gevoeld gr romy