Begin de moed een beetje te verliezen... na 2 miskramen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vivian22, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Wil even mn verhaal kwijt want elke keer als ik toch ongesteld word krijg ik echt even een inzinking.. In april was ik zwanger van de eerste is met 7 weken mis gegaan. Daarna in augustus weer zwanger. Mis met 12 weken na alles een paar keer te hebben gehoord en gezien.. vreselijk.. Nu is het alweer december en zijn we alweer 2 maanden verder. Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, alleen dat we wel klussen rond mijn ovulatie maar ja hoor gister weer ongesteld geworden.. pff kan wel janken. Zou het ooit goed komen..

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ach meisje toch wat een ellenden......
    Ik kan er natuurlijk niks aan doen om het beter of makkelijker te maken voor je maar wil je wel heel veel kracht toewensen.

Jullie tijd komt vast wel, hou de hoop vast meis, hoe moeilijk het ook is.
    Geloof me, dat moet ik ook dien nu.....

Een hele dikke knuffel voor jou en ik duim dat jullie heel snel weer zwanger mogen worden EN blijven!!!!!!

xxxxxx

3. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Ik weet precies hoe het voelt meid. Ik zit ook in de 2e ronde na me 2e mk. Het valt erg zwaar he , merk ik hier ook hoor. De klap kwam bij mij de tweede keer ook harder aan dan de eerste keer. Mijn eerste mk-kindje zou deze maand geboren zijn maar er is voor de tweede keer verdriet gekomen ipv vreugde. Ik heb gelukkig al 2 kids maar dat vervangt het absoluut niet. Wij blijven positief en we gaan door tot de 3e er is want dat die er nog komt weet ik wel zeker alleen niet wanneer. Elke keer als je ongesteld word lijkt de volgende maand zo ver weg.. Maar geef de moed niet op meid sterkte en dat je maar snel weer wel goed zwanger bent gr

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Meis, ik weet hoe je je voelt... Vreselijk...

Je moet de moed niet opgeven hoor! Het komt allemaal goed, zie mijn banner!

Ben je al in het ZH geweest voor onderzoeken? Daar heb je recht op. Soms lees ik het van meiden die na 3 mk's pas onderzoeken kregen. Wij kregen het na 2 mk's al.

5. jufbrabo

jufbrabo Nieuw lid

26 nov 2012
    4
    0
    0
    juf op een basisschool
    Limburg
    Hallo Vivian,
    Ook ik weet hoe je je voelt en dat is niet gaaf! Ik heb zelf 3 miskramen gehad voor ik mijn zoontje kreeg dus blijf hoop houden! Wij kregen wel onderzoeken na de 2e miskraam, maar deze wezen niks uit. Krijg jij deze ook? Het blijft moeilijk, ook als je nu weer zwanger wordt. Maar hou je vast aan de verhalen dat je niet de enige bent en dat het bij veel uiteindelijk goed komt. Ik hoop niet dat je van mensen het bekende zinnetje krijgt: 'je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden'. Die heb ik meerdere keren aan moeten horen en dat maakt je zo boos!
    Succes en ik duim voor je mee!

Deel Deze Pagina