Ik merkte bij m'n katten pas wat rond de 16 weken zwangerschap.. toen werden ze ineens super aanhankelijk.
Hier hebben we ook een wandelende zwangerschaps test rondlopen haha, onze kat komt ook steeds op mijn buik liggen wat hij anders echt nooit doet, dus ze zullen vast iets aanvoelen of ruiken Maar ben benieuwd hopelijk mag je positief testen
De ene kat moet niks van me hebben die is de sachrijn zelve, behalve als ik met eten bezig ben dan blijf ik lieeeeeeef. De ander blijft als een waakkat om me heen hangen terwijl dat normaliter een einzelganger is die naast mn man gaat liggen terwijl dat mijn kat is en die sachrijn later gekomen is en van mn man. Die dook altijd juist in me en propte zn bourgonische pens, hij is echt mega groot voor een europese korthaar, altijd zodanig dat je wakker werd met een slapend been, knie of arm. Ach heeft tenminste iemand in huis nog last van stemmingswisselingen. De kat die nu half in me duikt tot in extreme aan toe was ook degene die perfect hoorde welk huiltje mn dochter gaf. Voor mij was t gewoon 1 toon mij hij hoorde duidelijk verschil tussen honger en andere huiltypes. Op de trap zitten en me aan blijven staren (in t oude huis ging dat dan voelde je oogjes branden), je moet naar boven. Komt me halen rent de trap op, je moet snel zijn. Haalt me op en ik moet m naar de keuken volgen, eten! Gaat bovenop me liggen met een diepe zucht, niks aan de hand vrouwke. Hij hoorde precies t zelfde als mn man en t klopte ook nog. Ideaal want ik hoorde t niet dus was blij als hij binnen was als mn man er niet was. Maar t sachrijnige van de ene en t claimerige van de ander is eigenlijk pas net begonnen sinds een week ofzo. We hebben nog geen echo gehad maar kwamen er vandaag achter dat ik zwanger was beetje terugrekenend en er van uitgaande dat we beiden ons niet vergissen zitten we nu in de 10e week.