Hallo hallo, Ik ben op cyclus dag 39 en nog niet ongesteld. Mijn langste hiervoor was 37. en gemiddelde van 35. Vrijdag 15de feb een uurtje pijnlijke steken gevoel aan de linkerkant van onderbuik dacht dat dit mijn eisprong was. Maar dat kan dus niet omdat je max 16 dagen erna ongesteld. Dat had 2 maart moeten zijn. Maar de hoop om zwanger te worden was er niet omdat ik pas na de 15de feb geregeld seks had. vanaf 2 maart spookt er vanalles door mijn hoofd. Heb expres met testen gewacht tot vandaag. dus 2 dagen na mijn langste cyclus helaas negatief. Heb alleen de laatste paar dagen wat last van mijn mijn onderbuik. nog lagerliggend eigelijk. Denk er voorduurend aan. Wil gewoon weten waar je aan toe bent. ongesteld worden dus. Maar je leest zovaak dat vrouwen pas laat positief. zodat je toch hoop heb. maar die onzekerheid maakt me helemaak gek. Wat zouden jullie doen? Liefs Marjon
hOi marjon! als ik jou was zou ik gewoon nog een week wachten en daar weer een testje doen, je bent nog maar een paar dagen overtijd.. en ik weet niet of je de pil slikte? maar je kan natuurlijk ook nog aan het ontpillen zijn en dat je cycles daarom langer duurt. ik zit nu al op een cycles van 50 dagen en nog steeds niet positef maar ook geen ... ik ga vrijdag weer naar de ha die wil nog 1 test doen en als die neagtief is bloedtest.... wel heb ik me 2 keer laten pendelen en alle 2 de keren zeiden ze dat ik zwanger was van een meisje haahah! hoop het zooo succes xx