pijnlijke borsten

Discussion in 'Zwanger worden' started by sandy25, Mar 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    hoi,

Even een vraag 9 mrt heb ik mn ongi. Heb geklust tijdens eisprong.

Maar heb nu sinds vrijdag behoorlijk pijnlijke borsten. Lijkt wel een soort spierpijn. Kan er niet op drukken want dat doet pijn. Gisteravond moest ik gewoon mn bh af doen, want kon er niet meer tegen leek wel of ze ook zo gevoelig waren dat zelfs een bh teveel was.

Normaal heb ik dit nooit ook niet tijdens ongi of zo, slik ook al jaren geen pil meer.

wel beetje drukkend gevoel in onderbuik.

Wie heeft er ook zulke pijnlijke borsten gehad en bleek toch zwanger te zijn.

groetjes

2. sillybilly

sillybilly Actief lid

Feb 24, 2008
    461
    0
    0
    Hoi Sandy,

Ik heb ook geklust tijdens de eisprong, en verwacht op 10 maart mijn ongi.

Ik heb sinds donderdagavond regelmatig last van mijn borsten. Ze voelen erg gevoelig aan. Het is bij mij een beetje een prikkelend of tintelend gevoel. Het wordt nu ook wel steeds erger, maar heb het niet de hele dag door. (af en toe voel ik het ineens niet meer)

ben dus ook erg benieuwd naar wat dit kan zijn.

groetjes Sillybilly

3. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    hoi,

Ik heb het dus wel heel de dag door. Dus voor jou is het ook spannend dan. Ik heb ook zo af en toe een drukkend gevoel in mn onderbuik heb jij dit ook.

ik heb geen tintelingen zo als jij, maar gisterenavond moest mn bh gewoon echt uit was gewoon teveel.

4. sillybilly

sillybilly Actief lid

Feb 24, 2008
    461
    0
    0
    Ik heb ook vrij regelmatig een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Maar ook dit niet de hele dag door. (wel vrijwel de hele dag)

ik heb ook steeds last van mijn eten. Ben niet echt misselijk, maar heb wel na elke maaltijd zo'n gevoel van "het valt niet goed...". Heb jij dat ook?

ik vind het ook erg spannend. Het is voor ons pas de eerste ronde, dus zou wel heel geweldig zijn als het nu al raak is.

5. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik had vorige maand ook heel erge last van mijn borsten een drukkend gevoel en al. Maar ik werd gewoon ongi.
    Niet dat ik jullie droom wil verpesten. Maar ik dacht ook dat ik misschien zwanger kon zijn.
    Nu heb ik nog 6 dagen voor dat ik mijn nod heb en ik heb nu helemaal nergens last van. Nou helemaal nergens. Ik ben nu al een dag of 5 een beetje misselijk. Niet dat ik moet overgeven maar gewoon een misselijk gevoel. Als ik dan wat eet dan is alles goed maar dan een uur erna begint het weer. Zelfs 's nachts heb ik dat.
    Nu hoorde ik al dat er veel mensen ziek zijn dus ik verbeeld mij maar niks :( anders is de terleurstelling zo groot. Gewoon allemaal afwachten. :)

6. sillybilly

sillybilly Actief lid

Feb 24, 2008
    461
    0
    0
    @ schildje
    Dat is ook het moeilijke. Je voelt van alles wat zou kunnen wijzen op een zwangerschap, maar het hoeft helemaal net zo te zijn. Misschien houdt mijn lichaam me wel gewoon voor de gek....

Voor jou ook spannend de komende 5 dagen dan!
    Gelukkig weet ik over 8 dagen meer.

7. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ja over 5 dagen weet ik meer. En dan ben jij aan de beurt. Ik vind het wel weer spannend. Maar ik verwacht niks. Het is namelijk nog maar ronde 2. (maar hopen doen we wel) 8)

8. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    Nee, met eten heb ik nog nergens last van gelukkig.

Maar dat had ik met mn vorige zwangerschap ook niet. Stom he, ik ben al eerder zwanger geweest en toch voeg je je weer toe aan zo'n forum met allemaal vragen......

Ben toch wel benieuwd. ik had vanochtend wel behoorlijke last van mn onderrug, maar dat kan komen van het slapen denk ik.....

9. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Last van je onderrug zou dat daar iets mee te maken kunnen hebben. Dit heb ik namelijk ook de afgelopen twee dagen.
    Mijn zoontje wordt ook alleen maar zwaarder (volgens mij nu 14 kilo) dat kan het ook zijn.

10. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    @ schildje

mijn dochtertje weegt 13 kilo al een hele poos dus daar kan t niet van zijn.

Als ze bij me ligt heeft ze haar hoofdje zeg maar altijd mijn mn linkerborst, nou dat kan nu dus niet want t doet dan zo'n pijn.

Ik probeer me er ook niet echt op te verheugen, maar onbewust doe je dat toch

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,186
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Klinkt wel allemaal positief die symptomen vooral omdat je er eerder nooit last van had. Hoop dat je positief test volgende week.

gr vruchtje

12. sillybilly

sillybilly Actief lid

Feb 24, 2008
    461
    0
    0
    Voor mij is het mijn eerste zwangerschap, en pas ronde 1, dus heb ook zoveel vragen. En ik voel ineens allerlei dingen waarvan ik zeker weet dat ik het eerst niet had.

Ik heb altijd wel makkelijk last van mijn rug, maar heb de laatste 2 dagen ook (zonder aanleiding) een zwaar gevoel in mijn onderrug. (wat ik ook heb als ik ongi ben)

Daarom twijfel ik zo. Ik heb van allerlei verschijnselen regelmatig last, maar niet continu....

Voor jullie wordt het dus een tweede kindje! Leuk!

Wij zitten dus met 3en echt vlak achter elkaar. 5 dagen, 7 dagen en 8 dagen wachten...

13. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @ sandy25.

Het er op verheugen, ja een bekend gevoel. Lijkt mij helemaal verweldig als ik het op een gegeven moment kan zeggen tegen mijn zoontje.
    Mijn vriendin is nu 34 weken zwanger en dat vind mijn zoontje ook zo geweldig om te zien. De hele tijd:"baby in de buik mama. Jij ook? "

Nee, ik kan niet wachten tot dat moment daar is.

14. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    @ schildje

Ik slik al een tijdje foliumzuur, en als ik die inneem dan zegt mn dochtertje altijd mientjes voor de baby he mama. van wanneer is jouw zoontje.

Mn dochtertje is van oktober '05

Als ik nu zo zit heb ik zo af en toe steekjes bij mn bekken aaahhhhh wordt gek denk ik...

15. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @ sandy25

Mijn zoontje is van november '05 Dus ze schelen niet zoveel.

16. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    @ schildje

nee inderdaad. grappig.....

@ sillibilly

nou, voor mij is het de 2e en nog zit ik met vragen
    dat hou je wel denk ik bij elke zwangerschap zijn toch zenuwen en nieuwsgierigheid en de wens van het krijgen van een kindje.

heb nu zo af en toe steken in mn baarmoeder weet niet of jullie het soms ook hebben. Soms als ik ongi ben dan krijg ik zo'n een kramp in mn baarmoeder dat het net voelt of het naar mn kont trekt soms schiet ik zelfs omhoog van de kramp

hebben jullie dit soms ook....

dat voel ik nu een heel klein beetje

17. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @ sandy25

Ja, dat ken ik wel. Dan ga je echt letterlijk even omhoog omdat je dat zo'n steek krijg. Helemaal niet fijn.

18. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    @ schildje

dus jij hebt het soms ook. Gelukkig dacht soms weleens dat alleen ik het had omdat vriendinnen van mij dat nooit hebben.

Dat voel ik nu ook een beetje maar echt heel lichtjes.

Nog 8 dgn w8ten dat duurt zo lang.... zou het liefst gelijk willen testen maar ja, heb ook geen testen in huis....

Ik ben ook al een aantal x naar de spiegel gelopen om te kijken of ik verandering in mn borsten zie stom he, Nu ineens vallen de adertjes op....

19. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    hahaha ja dat ken ik ook. (spiegel/borsten) Maar dan denk je iets te zien. Zal wel komen omdat je het graag wilt zien.
    Testen heb ik al in huis. Ik heb de matcare testen gekocht. Dus ik zou ook nog voor de nod kunnen testen. Of het slim is weet ik niet. Dadelijk is het negatief.

Oja, ik moet de afgelopen dagen wel veel naar de w.c. en de afscheiding is ook meer dan normaal. Ook met kleine draadjes en klontjes. Of dit iets te betekenen heeft weet ik niet.

20. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    ja, dat plassen heb ik ook ja, op mn afscheiding heb ik niet zo gelet.

spannend is het wel, het is niet zo dat we er echt mee bezig zijn we zien wel wanneer het komt maar ja, zou wel leuk zijn als het nu al wel raak zou zijn.

met mn dochtertje waren we 9 mnd bezig.

dat duurde voor ons best wel lang.

Share This Page